شناسهٔ خبر: 4269436 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات:

اسکان اضطراری ۲۶ هزار تن/ ارائه خدمات به ۵۵ هزار مسافر نوروزی

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات گفت: از ابتدای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی تا ساعت ۹ صبح امروز، امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر به ۵۵ هزار تن از مسافران نوروزی امدادرسانی کرده و موفق به نجات جان ۲ هزار و ۳۰۰ تن از هموطنان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌عمومی سازمان امداد و نجات، حسین درویشی با اعلام گزارش عملیات و خدمات امداد و نجات از آغاز اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی تا ساعت 9 صبح امروز هفتم فروردین ماه، اظهار کرد: در این مدت از میان 2 هزار و 900 عملیات و خدمات، یک هزار و 700 مورد عملیات و یک هزار و 200 مورد خدمات بوده است.

وی افزود: امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر به به 55 هزار تن از مسافران نوروزی امدادرسانی کردند و 26 هزار تن نیز به صورت اضطراری اسکان داده شدند.
سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر افزود: 16 هزار تن سرپایی درمان شدند. در این مدت 280 خودرو رها سازی شد.

انتقال ۹ مصدوم به مراکز درمانی و ۳۴ تن به مناطق امن توسط بالگردهای هلال احمر

مرتضی مرادی، مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات گفت: از زمان اجرای طرح نوروزی تا امروز بالگردهای هلال احمر موفق به انتقال٩مصدوم,انتقال ۳۴ نفر به مناطق امن و امدادرسانی به ۴ نفر شده‌اند.

وی در خصوص مهمترین عملیات امداد هوایی در 24 ساعت گذشته گفت: امدادگران موفق شدند یک خانم 35 ساله در باغچه خراسان رضوی که به بیماری قلبی دچار بود با بالگرد به مرکز درمانی منتقل کنند.

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات گفت: از زمان اجرای طرح نوروزی تا امروز بالگردهای هلال احمر موفق به انتقال٩مصدوم,انتقال 34 نفر به مناطق امن شده‌اند.

وی افزود: همچنین در این مدت  264 سورتی پرواز (179 ساعت) انجام شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظر شما