شناسهٔ خبر: 4263455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ابراز رضایت رییس امداد و نجات کشور از روند خدمات رسانی هلال احمر در راه های ارتباطی استان ایلام

ایلام - ایرنا - رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ضمن بازدید از برخی پایگاه های مستقر در جاده های استان ایلام از روند خدمات رسانی امدادگران به مسافران و گردشگران نوروزی ابراز رضایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، دکتر ناصر چرخ ساز عصر پنجشنبه از تعدادی پایگاه امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر استان ایلام و بصورت ویژه پایگاه جاده ای شهدای شباب بازدید و در جریان امداد رسانی به مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی در این بازدید از آمادگی کامل این جمعیت برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی تا پایان تعطیلات خبر داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز در حاشیه این بازدید گفت: در طرح امداد و نجات جاده ای نوروز امسال در مجموع 15 پایگاه امدادی در مسیرهای ارتباطی حادثه خیز این استان دایر شده است.

محمد سلیمانی ادامه داد: در اجرای این طرح که از 26 اسفندماه پارسال آغاز شده امدادگران تاکنون به 27 حادثه در سطح این استان خدمت رسانی کرده اند.

وی از اسکان 95 مسافر توسط امدادگران این جمعیت در پایگاه های سطح استان خبر داد و با اشاره به راه اندازی اردوگاه نوروزی در بوستان کوثر شهر ایلام یادآور شد: این اردوگاه با هدف رفاه حال مسافران نوروزی و اسکان آنها با برپایی 20 تخته چادر ایجاد شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: در طرح امداد نوروزی 375 امدادگر حضور دارند.

7171/9002

نظر شما