شناسهٔ خبر: 4262497 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

500 مسافر درراه مانده در هوای بارانی همدان اسکان اضطراری شدند

همدان-ایرنا-معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت:با شدت گرفتن بارش ها در استان همدان در 24 ساعت گذشته 500 مسافر در راه مانده توسط نیروهای این سازمان اسکان اضطراری شدند.

صاحب‌خبر -

حسین اشرفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این مسافران به علت سرما و کولاک در جاده ها و گردنه های استان گرفتار شده بودند که با کمک نیروهای هلال احمر در چادرهای این جمعیت اسکان اضطراری داده شدند.

وی ادامه داد:315 نفر از این افراد مسافران در حال تردد از جاده رزن قزوین بودند که با تلاش اکیپ های امداد و نجات تا 12 شب اسکان داده شدند.

وی همچنین از خدمات رسانی نیروهای امدادی این جمعیت به مصدومان سه مورد سانحه رانندگی در شامگاه گذشته خبر داد و عنوان کرد:این سوانح فوتی نداشته و شش مصدوم برجای گذاشته است.

وی با اشاره به اسکان مناسب مسافران نوروزی در طول تعطیلات نوروزی امسال گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز در مجموع شش هزار و 939 مسافر در چادرهای اقامتی جمعیت هلال احمر همدان اسکان موقت یافتند.

21 پایگاه ثابت،سیار و موقت جمعیت هلال احمراستان همدان در طرح امداد نوروزی با استفاده از تجهیزات و امکانات آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی است.

7530/1181

نظر شما