شناسهٔ خبر: 42543837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رای‌دهندگان به طور کامل موارد بهداشتی را رعایت کنند

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام، گفت: در راستای برگزاری انتخابات سالم رای دهندگان همراه خود ماسک، دستکش و خودکار شخصی داشته باشند تا از انتقال ویروس منحوس کرونا جلوگیری شود.

صاحب‌خبر -

محمد نوذری رئیس ستاد انتخابات استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران در ۲۰۷ شعبه اخذ رای شامل ۱۴۳ شعبه ثابت و ۶۴ شعبه سیار با حضور ۲ نامزد و برای کسب سومین کرسی نمایندگی ایلام در مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.

وی افزود: حفظ سلامت رای دهندگان در دور دوم انتخابات مجلس در اولویت قرار گرفته و در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام، بیان داشت: این مرحله از انتخابات که قرار بود در فروردین ماه  سال جاری برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا ستاد ملی این تاریخ را لغو و به امروز 21 شهریور موکول کرد؛ در راستای برگزاری انتخابات سالم رای دهندگان همراه خود ماسک، دستکش و خودکار شخصی داشته باشند تا از انتقال ویروس منحوس کرونا جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: هواداران نامزدهای انتخاباتی دور دوم مجلس شورای اسلامی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا از برگزاری هر نوع آیین جشن و شادمانی بعد از انتخاب هر یک از نامزدهای مورد نظر خودداری کنند.

نوذری بیان داشت: ساعت رای‌گیری از 8 صبح تا ۱۸ عصر تعیین شده است و امکان تمدید مهلت رای‌گیری نیز بسیار کم است.

استان ایلام دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است که ۲ کرسی آن متعلق به حوزه شمالی شامل شهرستان‌های ایلام، سیروان، چرداول، هلیلان، ایوان، مهران و ملکشاهی  است و یک کرسی متعلق به حوزه جنوبی شامل شهرستان‌های دهلران، دره‌شهر، بدره و آبدانان است.

در حوزه شمال استان علی‌اکبر بسطامی و سارا فلاحی با تایید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان، به طور مستقیم به مجلس راه یافتند.

در حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان‌های دهلران و آبدانان، دره‌شهر و بدره دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/970821

نظر شما