شناسهٔ خبر: 42538272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هتک حرمت به پیامبر اکرم (ص) اوج کینه دشمنان اسلام است

یزد- ایرنا- رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: هتک حرمت به ساحت منور پیامبر اکرم (ص) اوج کینه دیرینه دشمنان اسلام است و باید در برابر آنها ایستادگی کرد و این اقدام موهن سبب اعتراض مسلمانان در کشورهای مختلف شد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم‌الهدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اهانت توطئه‌ای برای ضربه زدن به مسلمانان و ارزش‌های معنوی است و مردم و آزادیخواهان جهان باید به نحو مناسب تنفر خود را از این کار زشت و غیراخلاقی نسبت به پیامبران ادیان الهی نشان دهند.

وی ادامه داد: همچنین نمازگزاران جمعه و خطبا امروز باید همراه و همگام با سایر اقشار مردم وظیفه دینی خود را در اعلام انزجار از آمران و عاملان اهانت به پیامبر اعظم اسلام حضرت محمدبن عبدالله (ص) اعلام کنند.

این مسوول فرهنگی اظهار کرد: تعلل در برابر توطئه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان در ابعاد مختلف و این قضیه اصلا پذیرفته نیست و باید همه مردم خشم انقلابی خود را برای شکست توطئه دشمنان نشان دهند.

نجم الهدی تصریح کرد:  اهانت به مقدسات و پیامبر اکرم (ص) به بهانه آزادی بیان یک خیانت و جنایت محسوب می‌شود و بدون شک با هوشیاری امت اسلام و مسلمان نتیجه‌ای جز شکست برای آنها ندارد.

همچنین مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان یزد دیروز ( پنجشنبه) به ایرنا گفته بود: سکوت و بی‌تفاوتی مسلمانان در قبال اهانت به ساحت پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) موجب جسارت و گستاخی بیشتر دشمنان و در صدر آنها کشورهای اروپایی و آمریکا می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد شمس  افزود: امت اسلام و تمامی ستمدیدگان و آزادیخواهان جهان باید خشم خود را نسب به هتک حرمت به نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر در ایران و برخی کشورهای جهان شاهد برگزاری تظاهرات و تجمع در محکومیت اقدام موهن اخیر نشریه فرانسوی هستیم آن را کافی ندانست و تداوم اعتراض را به دشمنان خواستار شد.

نشریه فکاهی «شارلی ابدو» چاپ پاریس یازدهم شهریور ماه جاری در اقدامی گستاخانه و توهین‌آمیز، کاریکاتورهای موهنی را از  پیامبر اکرم(ص)  بازنشر کرد که این اقدم با واکنش مسلمانان در کشورهای مختلف روبرو شد.

نظر شما