شناسهٔ خبر: 68345579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار یزد بر شتاب در اجرای طرح‌های عمرانی تاکید کرد

یزد- ایرنا- فرماندار یزد با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های مختلف در بهبود زیرساخت‌های شهرستان از دستگاه‌های اجرایی خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تمام ظرفیت‌، طرح‌ها را در موعد مقرر اجرا کرده و آماده بهره‌برداری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا مدرسی روز شنبه در جریان بازدید از طرح‌های عمرانی یزد، روند اجرای طرح‌ها مطلوب خواند و افزود: ضروری است پیگیری لازم برای تکمیل طرح‌ها تا مرحله بهره‌برداری، به صورت جدی در دستور کار مدیران شهرستان باشد.

وی در این بازدید که با حضور جمعی از مسوولان دستگاه‌های مختلف اجرایی، با هدف ارزیابی وضعیت طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت انجام شد، با ابراز رضایت از روند اجرای طرح ها، بر شتاب‌بخشی به تکمیل آن تاکید کرد.

فرزین خادمی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار یزد نیز در این بازدید گزارشی از آخرین وضعیت طرح ها ارائه کرده و بیان کرد: طرح های عمرانی شهرستان با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

فرماندار یزد بر شتاب در اجرای طرح‌های عمرانی تاکید کرد

فرماندار یزد و همراهان از روند اجرایی شماری از طرح های مختلف شهرستان در شهر و بخش مرکزی بازدید کرده و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفتند.

مجموعه بوتیک هتل نگین پاسارگاد، مجتمع پذیرایی و اقامتی سادات مجلسی، پردیس سینمایی خلیج فارس، زمین چمن مصنوعی روستاهای احمد آباد مشیر، محمدآباد، سیدمیرزا و استخر بانوان از طرح‌های بازدید شده فرماندار یزد بود.

هفته دولت از دوم شهریورماه آغاز شده و تا هشتم شهریور ادامه دارد.

نظر شما