شناسهٔ خبر: 4228357 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بهره مندی 710 هزار مسافر نوروزی از خدمات سازمان جوانان هلال احمر در جاده ها

تهران - ایرنا - معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر از بهره مندی 710 هزار و 169 مسافر نوروزی از خدمات ارائه شده توسط جوانان عضو این سازمان در جاده های سراسر کشور خبر داد و گفت: این اقدامات در چهار روز گذشته و با توجه به شرایط نامساعد جوی انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از اعلام روز یکشنبه روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، امیر لـله گانی با اشاره به خدماتی که در چهار روز گذشته در قالب طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی به مسافران نوروزی ارائه شده است، بیان کرد: در چهارمین روز طرح 59 هزار و 684 تن از خدمات ایستگاه های سلامت بهره مند شده اند.

وی همچنین در خصوص آمار مراجعه به فضاهای دوستدار کودک افزود: همچنین 34 هزار و 634 تن به فضاهای دوستدار کودک مراجعه کرده اند و از خدمات مختلف این ایستگاه ها بهره مند شده اند.

به گفته لـله گانی در چهار روز گذشته 33 هزار و 564 تن در خیمه های نماز سازمان جوانان هلال احمر به اقامه نماز پرداخته اند.

همچنین با توجه به گزارش های ارائه شده از سوی معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان هلال احمر 764 هزار و 530 قلم کالا شامل نقشه، بروشور، محصولات فرهنگی و نظایر آن به مسافران نوروزی ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع تا کنون 12 هزار و 31 جوان عضو جمعیت هلال احمر در طرح ایمنی و سلامت نوروزی مشارکت داشته اند که از این میان 8 هزار و 20 تن پسر و 4 هزار و 11 تن دختر هستند.

در نوروز امسال آمارگیری از مجموعه خدمات سازمان جوانان هلال در پست های نوروزی به صورت آنلاین و از طریق سایت سفر سالم به صورت روزانه انجام می شود.

اجتمام(1)**7029 /1449

نظر شما