شناسهٔ خبر: 4231345 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی؛

مسئولان به امدادگران برای خدمت بیشتر به مسافران انگیزه می دهند

رئیس جمعیت هلال احمر، حضور مسئولان در استان ها برای پیگیری امور و خداقوت را موجب دلگرمی پرسنل هلال احمر در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی برای ارائه خدمت بیشتر و بهتر به مردم دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری پانا،دکتر سید امیرمحسن ضیائی در حاشیه بازدید از پایگاه های طرح نوروزی هلال احمر در استان سمنان، گفت: بیشتر بازدیدهای ما از پایگاه های نوروزی هلال احمر، سرزده بوده است و معتقدیم همین که تلاشگران هلال احمر بدانند مسئولان در کنار آنها و به فکرشان هستند، موجب ایجاد انرژی مضاعف و انگیزه بیشتر در آنها برای خدمت به مردم می شود.

وی با تشکر از همه امدادگران، داوطلبان و جوانان هلال احمر که در ایام نوروز خدمت به مردم را به در کنار خانواده بودن ارجح دانسته اند، اظهار کرد: امیدوارم همه این خدمات منج به فراهم شدن شرایط مناسب برای مردم در ایام نوروز شود.

ضیائی با بیان اینکه استان سمنان، ۲۴ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت دارد، گفت: ۱۰۰ امدادگر در این پایگاهها به مردم خدمت ارائه می دهند.

وی افزود: به علاوه ۲۲ پایگاه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان سمنان هم در خدمت مسافران هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: همه نیروهای هلال احمر در نوروز امسال به بهترین نحو در حال خدمت رسانی مطلوب و شبانه روزی به مردم هستند.
 

 

 

نظر شما