شناسهٔ خبر: 42229273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه اندیمشک تاکید کرد:

لزوم اطلاع‌رسانی و بیان خدمات و اقدامات نظام به مردم

حجت‌الاسلام حسینی‌نوری ارائه گزارش به مردم را اقدامی مثبت و مناسب دانست و گفت: باید اطلاع‌رسانی و بیان خدمات و اقدامات انجام شده از سوی نظام به مردم صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی‌نوری» امروز (سه‌شنبه ۴ شهریور) در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری تاسوعا و عاشورا شهرستان اندیمشک، ضمن گرامیداشت ایام محرم و هفته دولت، با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مسئولان اظهار کرد: کارهایی بزرگی از جمله بیش از ۵۰۰ پروژه در شهرستان اندیمشک انجام شده است.

 

امام جمعه اندیمشک به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ارائه خدمات نظام در هفته دولت اشاره کرد و افزود: در سطح شهرستان اندیمشک نواقص زیادی وجود دارد اما اقدامات خوبی هم صورت گرفته است.

 

وی اذعان داشت: در بحث آب بخش الوار گرمسیری بخش زیادی از کار پیش رفته بود ولی به دلیل اینکه به صورت لحظه‌ای گزارش‌دهی به مردم صورت نمی‌گرفت، مردم فکر می‌کردند که کاری انجام نمی‌شود.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌نوری ارائه گزارش به مردم را اقدامی مثبت و مناسب دانست و تصریح کرد: اقدامات و خدمات انجام شده از سوی نظام باید به مردم بیان و اطلاع‌رسانی شوند.

 

وی با اشاره به انجام اقدامات خوب و مناسب صورت گرفته در شهرستان اندیمشک عنوان کرد: ادارات و دستگاه‌ها، هیئات فرهنگی و مذهبی و مردم باید نسبت به افزایش سطح سیاهپوش شدن شهرستان اندیمشک اقدام کنند.

 

«پیمان جهانگیری» نیز ادامه داد: خوشبختانه هیئات مذهبی شهرستان اندیمشک طبق موارد ابلاغ شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام به برپایی مراسمات خود کرده‌اند.

 

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: موضوع برگزاری برنامه‌های تاسوعا و عاشورا از دغدغه‌های مهم موجود است که در صورت مقرر شدن برگزاری آنها، تمام برنامه‌ریزی‌ها جهت اعمال تدابیر و پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرند.

 

همچنین «حجت‌الاسلام سعید علیپور» اظهار کرد: از ابتدای ماه ذی‌الحجه، در دهه ولایت و پس از آن و اکنون مسئولان دستگاه‌ها پای کار هستند تا بتوانند ارادت خود را به حضرت اباعبدالله (ع) نشان دهند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک افزود: ماه محرم در حالی آغاز شده که مردم گرفتار شیوع ویروس کرونا هستند و خوشبختانه استقبال خوبی از برنامه‌های عزاداری صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به اعلام آمادگی ۶۰ هیئت عزاداری اندیمشک جهت برگزاری مراسمات ماه محرم خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هنوز ستاد کرونا استان خوزستان تصمیمی در خصوص موضوع برگزاری برنامه‌های روزهای تاسوعا و عاشورا نگرفته است، باید نسبت به مدیریت دقیق و مناسب اقدام کنیم.

 

پایان پیام/661

نظر شما