شناسهٔ خبر: 42228544 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندارکردستان:

سرمایه گذاری بخش خصوصی تنها راهکار کردستان برای توسعه است

سنندج - استاندار کردستان تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی این استان را سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت از تولید کنندگان عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن مرادنیا شامگاه سه شنبه در مراسم آغاز بهره برداری از شهرک صنعتی شماره ۴ سنندج و کلنگ زنی ۱۰ طرح صنعتی در هفته دولت، اظهار کرد: در هفته دولت امسال در استان کردستان ۷۰۶ پروژه با هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و هزار و ۴۰۰ نفر اشتغال زایی و هزار و ۸۰۰ نفر تثبیت شغل به بهره برداری رسید.

وی افزود: بیمارستان سقز و سالن ۶ هزارنفره از طرح‌های بزرگ استان کردستان است که در یک ماه آینده افتتاح می‌شوند.

استاندار کردستان بیان کرد: طی امسال ۴۰ پروژه شاخص علاوه بر پروژه‌های در حال انجام در استان با اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی به روند طولانی مدت احداث و بهره برداری از شهرک صنعتی شماره ۴ سنندج اشاره کرد و ادامه داد: شهرک صنعتی شماره ۴ سنندج دقیقاً بعد از ۱۹ سال امروز به ثمر رسید.

مرادنیا با اشاره به لزوم سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان کردستان، یاد آورشد: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی استان کردستان حضور تولید کنندگان برای ایجاد ثروت و اشتغال است.

استاندار کردستان ضمن اشاره به اهمیت بهره برداری از شهرک صنعتی شماره ۴ سنندج، عنوان کرد: این پروژه می‌تواند شور و شوق تولید را در استان کردستان زنده کند.

وی ضمن تاکید بر لزوم حمایت از بخش تولید به ویژه واحدهایی که به دلیل مشکلات اقتصادی راکد شده‌اند، بیان کرد: واحدهایی راکدی که نیاز به حمایت و کمک دارند باید با دادن تسهیلات مناسب وارد چرخه تولید شوند.

مرادنیا به دیگر پروژه مهم حمایت از بخش تولید در استان کردستان اشاره کرد و افزود: خبر خوش دیگر برای استان کردستان واگذاری منطقه ویژه اقتصادی بانه است.

مرادنیا اظهار کرد: امیدواریم آینده‌ای مناسب را با همراهی و همکاری تولید کنندگان برای استان فراهم کنیم و در این راستا از تمامی مدیران و مسئولان استان انتظار می‌رود که به صورت ویژه تولید کنندگان را مورد حمایت قرار دهند.

نظر شما