شناسهٔ خبر: 42228270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

وزیر کشور اعلام کرد

امکان شناسایی مناطق مختلف با جزئیات کامل با اجرای طرح ملی کدگذاری

رحمانی فضلی گفت: با اجرا درآمدن طرح ملی کدگذاری عناصر و واحدهای تقسیمات کشوری، امکان شناسایی مناطق مختلف با جزئیات کامل را در تقسیمات کشوری فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  شیراز ،  «عبدالرضا رحمانی فضلی»، بعد از ظهر امروز (سه ‌شنبه 4 شهریور) در مراسم رونمایی ویدئو کنفرانسی از طرح ملی کدگذاری عناصر و واحدهای تقسیمات کشوری گفت: طرح کدگذاری دارای اهمیت ویژه است و باید چند سال قبل به مرحله اجرا می رسید.

وزیر کشور افزود: خوشبختانه با رفع مشکلات و موانع موجود، اکنون طرح ملی کدگذاری عناصر و واحدهای تقسیمات کشوری به مرحله اجرا رسیده است و امکان شناسایی مناطق مختلف با جزئیات کامل را در تقسیمات کشوری فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات از طریق این کدگذاری نیز در نقاط مختلف کشور تسهیل شده است و تا کنون بیش از ۳۰ هزار نقطه در سراسر کشور از آن استفاده کرده اند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: ارائه خدمات به مناطق کشور در کمترین زمان ممکن از دیگر تبعات مطلوب این طرح است که برای خدمات رسانی دستگاه ها، نقطه عطفی محسوب می شود.

وی با اشاره به رفع مشکلات دستگاه های خدمت رسان با استفاده از طرح کدگذاری بیان کرد: با اجرای این طرح، مشکلات این دستگاه ها در حوزه تعیین حد در تقسیمات کشوری رفع شده است.

پایان پیام/664

نظر شما