شناسهٔ خبر: 42226720 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل امور مجلسِ وزارت ورزش فردا به کرمان سفر می‌کند

سید مجید سید مومنی، مدیرکل امور مجلسِ وزارت ورزش و جوانان فردا چهارشنبه ۵ شهریور جاری به منظور افتتاح یک طرح ورزشی به استان کرمان سفر می‌کند.

صاحب‌خبر -

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به سفر مدیرکل امور مجلسِ وزارت ورزش و جوانان به استان کرمان اشاره کرد و گفت: سید مجید سید مومنی، مدیرکل امور مجلسِ وزارت ورزش و جوانان به مناسبت هفته دولت، فردا چهارشنبه ۵ شهریور جاری به منظور افتتاح یک طرح ورزشی به استان کرمان سفر می‌کند.

او به برنامه‌ی سفر یک روزه‌ی وی اشاره کرد و افزود: سید مومنی ساعت ۸:۱۰ دقیقه فردا صبح از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت کرمان حرکت می‌کند.

پاریزی تصریح کرد: ساعت ۱۰ صبح فردا، مراسم استقبال از وی در فرودگاه هاشمی رفسنجانی کرمان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در گلزار شهدای کرمان حضور می‌یابد تا به مقام شامخ شهدا به ویژه سردار سپهبد "شهید حاج قاسم سلیمانی" ادای احترام کند.

پاریزی با اشاره به اینکه فردا ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به منظور افتتاح سالن چندمنظوره بم به سمت این شهرستان حرکت می‌کنیم، گفت: ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۳۰ سالن چندمنظوره شهرستان بم، با حضور مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

او افزود: ساعت ۱۸ تا ۲۰ به سمت کرمان حرکت می‌کنیم و ساعت ۲۰:۳۰ مراسم بدرقه‌ی سید مومنی، در فرودگاه کرمان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب

نظر شما