شناسهٔ خبر: 42228199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش فردا به کرمان سفر می کند

سید مجید سید مومنی، مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان فردا چهارشنبه 5 شهریور جاری به منظور افتتاح یک طرح ورزشی به استان کرمان سفر می کند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، به سفر مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان به استان کرمان اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته دولت، سید مجید سید مومنی، مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان فردا چهارشنبه 5 شهریور جاری به منظور افتتاح یک طرح ورزشی به استان کرمان سفر می کند.
او به برنامه ی سفر یک روزه ی وی اشاره کرد و افزود: سید مومنی ساعت 8:10 دقیقه فردا صبح از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت کرمان حرکت می کند.
پاریزی تصریح کرد: ساعت 10 صبح فردا، مراسم استقبال از وی در فرودگاه هاشمی رفسنجانی کرمان برگزار می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان داشت: مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان ساعت 10:30 تا 11:30 در گلزار شهدای کرمان حضور می یابد تا به مقام شامخ شهدا به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کند.
پاریزی با اشاره به اینکه فردا ساعت 14:30 دقیقه به منظور افتتاح سالن چندمنظوره بم به سمت این شهرستان حرکت می کنیم، گفت: ساعت 16:30 تا 17:30 سالن چندمنظوره شهرستان بم، با حضور مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان افتتاح می شود.
او افزود: ساعت 18 تا 20 به سمت کرمان حرکت می کنیم و ساعت 20:30 مراسم بدرقه ی سید مومنی، در فرودگاه کرمان انجام می شود.

نظر شما