شناسهٔ خبر: 42127744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لزوم مدارا و خدمت به مردم با خوش‌رویی و تواضع/ رسوایی و افول آمریکا در جهان

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: پایه سیاست، مدارا و خدمت به مردم با خوش‌رویی و تواضع بوده و وجدان کاری و خدمت‌رسانی به مردم باید در اولویت برنامه‌های دولت‌مردان باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشگین شهر با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، یاد و خاطر شهدای هفته دولت و به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت.

وی افزود: پایه سیاست، مدارا و خدمت به مردم با خوش‌رویی و تواضع است، وجدان کاری و خدمت‌رسانی به مردم باید در اولویت برنامه‌های دولت‌مردان باشد.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) بیان کرد: مجالس عزاداری باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی تصریح کرد: مداحان با انتخاب اشعار مناسب که در شأن مجلس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) باشد، فضایی حسینی در جامعه ایجاد کنند.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر در ادامه با اشاره به رسوایی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل اظهار داشت: عدم تبعیت کشورهای جهان از آمریکا باعث شکست، رسوایی و افول این کشور در جهان است.

وی تاکید کرد: مقاومت صبورانه ملت بزرگ ایران اسلامی باعث شکست و رسوایی آمریکا و استکبار در جهان شده و دنیا دیگر به این باور رسیده که باید در برابر خودخواهی‌ها و زیاده‌خواهی‌های آمریکا بایستد.

انتهای پیام/3463/

نظر شما