شناسهٔ خبر: 42100015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران عنوان کرد

احیای امر به معروف و نهی از منکر با بهره‌گیری از ظرفیت مردمی/مطالبه‌گری را فراموش نکنیم

مهرداد محمدی با اشاره به اینکه از ظرفیت نخبگان برای ارائه آموزش‌ها و فرهنگ‌سازی در جامعه استفاده می‌شود، گفت: باید از ظرفیت مردمی برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر استفاده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهرداد محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در آستانه ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اینکه مطالبه گری از مأموریت‌های اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است اظهار کرد: این موضوع باید بین مردم ترویج شود.

وی رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر مسئله حجاب به موضوعات محیط‌ زیست،اقتصاد، مبارزه با فساد و علم و فناوری است، ادامه داد: حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در دستور کار ستاد قرار دارد.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با تبیین برنامه‌ها و رویکردهای این ستاد خاطرنشان کرد: رسالت اصلی ستاد امر به معروف فرهنگ و آموزش امر به معروف و نهی از منکر و حمایت از آمران به معروف و ناهیان ازمنکر است که مجلس نیز قانون آن را تصویب کرد.
 
محمدی نهضت حسینی، مطالبه گری و فرهنگ‌سازی را شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد و افزود: فعال شدن تشکل‌های مردمی و نظارت همگانی انتظار این ستاد برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
 
وی گفت: سامانه امین ایجاد شد تا آحاد ملت با ورود به این سامانه از آموزش‌های عمومی امربه‌معروف و نهی از منکر بهره‌مند شوند و در کنار ستاد قرار بگیرند.
 
این مسئول با اشاره به اینکه از ظرفیت نخبگان برای ارائه آموزش‌ها و فرهنگ‌سازی در جامعه استفاده می‌شود ادامه داد: باید از ظرفیت مردمی برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر استفاده شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه از 31 مرداد هفته امر به معروف و نهی ازمنکر آغاز می‌شود اظهار کرد: تشکل‌های مردمی، نظارت همگانی، سلامت اداری، مبارزه با فساد اداری، مسئولیت اجتماعی، نظارت بر حاکمیت، امربه معروف و نهی از منکر مطالبه گری، امربه معروف و نهی از منکر رسالت رسانه، امر به معروف و نهی از منکر، فرهنگ سازی، امربه معروف و نهی از منکر و جهاد عناوین روز شمار هفته امربه معروف ونهی از منکر است.

محمدی گفت: با توجه به شیوع کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال حاضر یکی از مهم‌ترین معروف‌ها در سطح جامعه تلقی می‌شود که باید موردتوجه همگان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما