شناسهٔ خبر: 42087065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

مطالبه گری از مأموریت‌های اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر به سمت مطالبه‌گری رفته است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مهرداد محمدی صبح امروز چهارشنبه در  آستانه حلول ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر  در نشست خبری مطالبه گری را از مأموریت‌های اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار کرد: این موضوع باید سکه رایج بین مردم باشد و همه آحاد مردم به یکدیگر و مسئولان تذکر دهند.

وی افزود: مردم در هر کاری ورود کنند ضریب موفقیت در آن کار بالا می‌رود و در صورتی بی‌تفاوتی حاکم باشد فریضه امر به معروف و نهی از منکر به اهداف بلند خود نخواهد رسید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: در رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر به جزء مقوله حجاب به موضوعات همچون محیط‌زیست،اقتصاد، مبارزه با فساد و علم و فناوری هم می‌پردازد.

وی یادآوری کرد که با توجه به حجم ورود مسافران و گردشگران به این خطه سرسبز شمال ضرورت پرداختن به محیط‌زیست در این استان الزامی بوده البته همکاری مردم در تحقق این موضوع مهم است.

محمدی خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی ایشان در حوزه محیط زیست را در جهت حفظ و نگه داشت محیط زیست مؤثر و مفید می داند.

وی اولویت مهم این ستاد در سال جاری را مبارزه با  کرونا و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و گفت: در ماه محرم ضمن اینکه باید برای عزاداری‌ها برنامه‌ریزی کنیم نباید از بیماری کرونا غافل شویم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران ، نهضت حسینی ، مطالبه گری و فرهنگ‌سازی را شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد و افزود:فعال شدن تشکل‌های مردمی و نظارت همگانی انتظار این ستاد برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی به‌روز شمار هفته امر به معروف و نهی از منکر بابیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در ترویج امر به معروف و نهی از منکر دارند گفت: تعامل رسانه‌ها و ستاد امر به معروف و نهی از منکر  موجب ترویج این فریضه مهم در سطح جامعه خواهد شد.

محمدی با تأکید پراستفاده از ظرفیت نخبگان برای ارائه آموزش‌ها و فرهنگ‌سازی در جامعه افزود: باید از ظرفیت مردمی برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بهره‌گیری کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های شهدای امر به معروف و نهی از منکر، دیدار با علما، دیدار با نماینده ولی‌فقیه از برنامه‌های مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در این هفته است.

در این نشست از پوستر مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر رونمایی شد.

  

 

نظر شما