شناسهٔ خبر: 41869812 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

سازمان امور دانشجویان اعلام کرد:

آغاز بررسی درخواست های دانشجویان برای گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی به صورت میهمان

سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: بررسی درخواست های دانشجویان برای گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی به صورت میهمان آغاز شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از سازمان امور دانشجویان، مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با اعلام پایان مهلت ثبت درخواست‌های دانشجویان برای گذراندن دروس عملی و آزمایشگاهی به صورت میهمان، از آغاز بررسی درخواست‌های دانشجویان در دانشگاه‌های محل تحصیل به عنوان دانشگاه‌های مبدا خبر داد.
دکتر جاماسب نوزری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای کاهش تردد دانشجویان، از طرف وزارت علوم این امکان فراهم شد که دانشجویان کاردانی و کارشناسی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بصورت میهمان دروس عملی و آزمایشگاهی را در نزدیکترین دانشگاه محل سکونت خود بگذرانند.
وی افزود: در همین راستا، ثبت نام از دانشجویان متقاضی از تاریخ ۶ مرداد ماه آغاز و لغایت ۱۸ مرداد ماه پایان یافت که در این بازه دانشجویان با مراجعه به سامانه جامع سازمان امور دانشجویان به نشانی اینترنتی سامانه سجاد https://portal.saorg.ir درخواست‌های خودرا ثبت کردند.
مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: طبق زمان بندی اعلام شده، مهلت ثبت نام دانشجویان در تاریخ ۱۸ مرداد ماه پایان یافت و دانشگاه‌های مبدا از ۱۹ لغایت ۲۷ مرداد ماه فرصت دارند نسبت به بررسی درخواست‌ها اقدام و از ۲۸ مرداد ماه لغایت ۶ شهریور ماه نیز دانشگاه‌های مقصد درخواست‌های موافقت شده توسط دانشگاه مبدا را بررسی می‌کنند.
دکتر نوزری تاکید کرد: دانشجویان می‌توانند با کد پیگیری دریافت شده از سامانه سجاد نتیجه درخواست خود را از طریق این سامانه پیگیری کنند لذا از مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها و سازمان با توجه به شرایط موجود و تاکید مقامات بهداشتی بر کاستن تجمع و رفت و آمدها، خودداری کنند.
س. س ۵۲/ ل. م ۵۴/ ع. ع ۵۷
 

نظر شما