شناسهٔ خبر: 41805184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرونا فرصتی برای آسیب‌شناسی دانشگاه؛ تمهیداتی برای آموزش‌های مجازی ترم آینده اندیشیده شود

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت: ایام شیوع کرونا فرصت خوبی برای آسیب شناسی دانشگاه بود تا با آمادگی بیشتری بتوانیم سال تحصیلی جدید را برگزار کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، شهرام عروف‌زاد ظهر امروز نشست خبری دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان اظهار داشت: باتوجه به تقرب کنکور سال99 دانشگاه فرهنگیان تمهیداتی برای انجام آموزش‌های مجازی ترم آینده در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این ایام فرصت خوبی برای آسیب‌شناسی دانشگاه بود تا با آمادگی بیشتری بتوانیم سال تحصیلی جدید را برگزار کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان بیان کرد: حدود  1300دانشجوی کارشناسی جدید در 11رشته درنظر گرفتیم چراکه باور ما این است که قوام دانشگاه به دانشجویان آن است.

وی با اشاره به روز خبرنگار تصریح کرد: ما براین باور هستیم که دانایی، توانایی به بار می‌آورد و همه برای تحقق اهداف فردی اجتماعی خود حرکت می‌کنند و خبرنگار نیز به واسطه نوع نگاه ظریفش می‌تواند در ارتقای دانش بشری نقش مهمی داشته باشد.

عروف‌زاد گفت: خداوند در قرآن کریم به نام قلم قسم می‌خورد چراکه می‌تواند در جامعه نقش مثبت و موثری داشته باشد و خبرنگار را با حساسیت‌هایی رو به‌رو می‌کند که این شخصیت مسئولیت‌پذیری آنان جامعه را معرفی می‌کند.

وی بیان کرد: طبیعی است که از خبرنگاران در این مسیر انتظاراتی وجود داشته باشد و خبرنگاران را به عنوان چشم بینای جامعه می‌شناسند چراکه باید زمینه رشد را در ابعاد مختلف فراهم نماید. گاها یک نگاه ظریف می‌تواند خلاء‌هایی را در جامعه پر و بالندگی اجتماعی ایجاد کند.

به گزارش تسنیم، این نشست که به مناسبت روز خبرنگار به میزبانی  دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

انتهای پیام/ 174/ی

نظر شما