شناسهٔ خبر: 67331746 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید استاندار بر تعامل منطقی اصناف با دولت + مصاحبه

دکتر اسدالله عباسی گفت: تعامل منطقی اصناف با دولت برای تکمیل زنجیره‌ی تولید تا مصرف، زمینه ساز ایجاد ثبات در بازار شده است.

صاحب‌خبر -

تاکید استاندار بر تعامل منطقی اصناف با دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان، دکتر اسدالله عباسی امروز در جمع اعضای اتاق اصناف گیلان در رشت با گرامیداشت روز ملی اصناف و دهه‌ی تولید وتجارت به نقش مهم اقتصاد در تثبیت آرامش جامعه و بهبود در روند نیل به توسعه‌ی پایدار اشاره کرد و گفت: تعامل منطقی اصناف و بازاریان با مجموعه‌ی برنامه ریزان دولتی برای تکمیل زنجیره‌ی تولید تا مصرف و ایجاد ثبات در بازار عرضه‌ی کالا‌های مختلف شایسته‌ی تقدیر است.
استاندارهمچنین با بیان اینکه اصناف و بازاریان، همواره نقش اساسی و مهمی را در ثبات اقتصادی داشته‌اند، افزود: برای تداوم ثبات اقتصادی، باید همکاری با بازار، احترام به جایگاه بازاریان و ارائه خدمات مطلوب به آنها، در سرلوحه‌ی کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
دکتر عباسی درادامه با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری، بر لزوم دقت نظر عموم مردم در روند انتخاب نامزد اصلح تاکید کرد و افزود: انتخاب رییس جمهوری با سابقه‌ی اجرایی و پیشینه‌ی انقلابی میتواند منشا تحولات سازنده ایی در بستر برنامه محوری وقانونمداری باشد. 
تیمور پورحیدری، مدیرکل صمت گیلان نیز در گزارشی روند فعالیت اقتصادی در ۱۴۶ هزار واحد صنفی استان را تشریح کرد و افزود: این واحد‌ها در ۱۶ اتاق اصناف شهرستانی ساماندهی شده اند که با داشتن ۳۰۰ هزار فرصت شغلی نقش موثری در ثبات بازار استان ایفا مینمایند.
علیرضا تهیدست، رییس اتاق اصناف گیلان نیز در این مراسم اولویت مهم اصناف در روند تعامل با دولت را تلاش برای تحقق اهداف پیشینی شده در شعار سال عنوان کرد وافزود: اصناف وبازاریان استان برای نیل به این هدف مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
در پایان از ۵ کاسب امین شهر رشت قدردانی شد.

<div id="video-display-embed-code_11245013"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266579/11245013?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما