شناسهٔ خبر: 41750550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مردم چهارمحال و بختیاری یک میلیارد تومان نذورات به نیازمندان اهدا کردند

همزمان با روز عید قربان، مردم استان چهارمحال و بختیاری یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان نذورات به نیازمندان اهدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نجف علی حیدری قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آمار اولیه مردم استان در روز عید قربان، یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان نذورات به نیازمندان اهدا کردند.

او افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا روش‌های غیرحضوری برای دریافت نذورات مردم استان در نظر گرفته شده بود.

بیشتر بخوانید

حیدری اضافه کرد: مراحل ذبح دام قربانی با نظارت و هماهنگی ادارات دامپزشکی در سراسر استان همراه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام و با رعایت فاصله اجتماعی به نیازمندان اهدا شده است.

او ادامه داد: براساس آمار اولیه مردم نیکوکار استان یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان شامل پول نقد و کالای گوشت به نیازمندان کمک کرده‌اند.

حیدری گفت: این نهاد بر اساس نذورات نقدی جمع آوری شده و به نیت افراد خیر اقدام به تهیه دام زنده و توزیع گوشت قربانی در میان نیازمندان کرده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان رسانده شده است.

او با بیان اینکه اهدای کمک‌های مردم نیکوکار استان همچنان ادامه دارد افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۰۴۸۲۹ نزد صندوق امداد ولایت، شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷*، مراجعه به ادارات کمیته امداد استان در سراسر استان و مراکز نیکوکاری برای دریافت نذورات در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ف

نظر شما