شناسهٔ خبر: 67556608 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

سازمان تبلیغات اسلامی سنگر فرهنگی و دینی کشور است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت استفاده سازمان تبلیغات اسلامی از سرمایه‌های مردمی در امور فرهنگی و دینی تاکید کرد و گفت: این نهاد سنگر فرهنگی و دینی کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر یکشنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در مجتمع ولایت سمنان، ضمن اشاره به مشارکت مردم در انتخابات بیان کرد: دشمنان نظام ابتدا گفتند که رأی ندهید وقتی دیدند که مردم پای نظام هستند اعلام کردند که ۱۰ میلیون نفر بیشتر حضور نمی‌یابند اما مجبور به اعتراف به شکست خود شدند و اعلام کردند که مردم ایران شگفتی ساز شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود سازمان تبلیغات اسلامی را سنگر فرهنگی و دینی کشور دانست و تاکید کرد: به کار گرفتن نظرات همه فرهیختگان، دلسوزان فرهنگی یکی از اولویت‌هایی است که باید در استان سمنان صورت گیرد.

امام جمعه سمنان کار تبلیغات اسلامی را بسیار گسترده دانست و تاکید کرد: رده کاری این سازمان بسیار وسیع است و هر کجا که دست بگذاریم می‌توانیم شاهد نقش آفرینی مساجد، ائمه جماعات و روحانیان و فعالان فرهنگی، قرآنی، هیأت‌های مذهبی، مواکب، برگزاری برنامه‌های دینی و … را شاهد هستیم که یا راساً و یا با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

مطیعی با بیان اینکه امیدواریم که شاهد همکاری خوبی در مجموعه ادارات تبلیغات اسلامی استان سمنان در زمینه شکوفایی تبلیغ کریمانه اسلام باشیم، افزود: همه شهرها و شهرستان‌های استان باید خدمت بهتری را در سنگر تبلیغات اسلامی ارائه کنند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی و استفاده از سرمایه مردمی یکی از مسائلی است که مدیریت جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان باید به آن تاکید داشته باشد، گفت: مردم اگر میدان دار کارهای دینی و فرهنگی باشند، شاهد رخ دادن اتفاقات خوبی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بودجه سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به گستره برنامه‌هایش انصافاً اندک است، تاکید کرد: نیروی انسانی این اداره کل نیز بسیار اندک است و لذا باید از ظرفیت‌های مردمی بیشتر استفاده کرد.

به گزارش مهر، در این مراسم حجت الاسلام علیرضا قنبری به عنوان سرپرست تبلیغات اسلامی استان سمنان منصوب شد.

پیش از این عباس عبدالهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بود.

نظر شما