شناسهٔ خبر: 41699178 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

فیلم و سینمای جهان

دی کاپریو سریال «جزیره» را می‌سازد/ اقتباس از رمان‌ مهم قرن بیست

لئوناردو دی کاپریو سریالی جدید به اسم «جزیره» خواهد ساخت.

صاحب‌خبر -

لئوناردو دی کاپریو در کمپاني فیلمسازی خود تصمیم دارد سریالی را بر مبنای رمان «جزیره» بسازد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، «اپین وی» متعلق به دی کاپریو با همکاري «این گود کمپاني فیلمز» تصمیم دارند رمان «جزیره» نوشته آلدوس هاکسلی را به سریال درآورند.

این کتاب که آخرین کتاب هاکسلی است و سال ۱۹۶۲ منتشر شده درباره روزنامه نگاری است که با شکسته شدن کشتی در یک جزیره در اقیانوس هند پا به خشکی می گذارد و در آن جا جامعه ای مستقل را کشف می کند و تحت‌تأثیر فرهنگ و سنت هایشان قرار می گیرد. آن جا هنر جایی ندارد و انواع روانگردان ها و ساختارهای اجتماعی متفاوت همه چیز را تعیین می کنند.

هاکسلی «جزیره» را در برابر دیگر رمان مشهورش «دنیای قشنگ نو» نوشته که رمان پادآرمان شهری در مورد لندن و محصول سال ۱۹۳۲ است. در «جزیره» او به موضوع های آزادی و قدرت بالقوه بشری توجه کرده است. هاکسلی یک سال پس از انتشار «جزیره» درگذشت.

لئوناردو دی کاپریو,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان

دیویسون و دی کاپریو بعنوان تهیه کننده اجرایی از «اپین وی» و جورج دی کاپریو و رویی شارون از دیگر تهیه کنندگان سریال هستند.

دی کاپریو کمپاني تولید فیلمش را سال ۲۰۰۴ تاسیس کرد و چندین فیلم بلند از جمله «هوانورد»، «شاتر آیلند»، «شب عید»، «گرگ وال استریت» و «بازگشته از گور» را همانجا تولید کرد.

این کمپاني با نتفلیکس نیز برای تولید چندین فیلم مستند همکاري کرده است. این کمپانی با شبکه «هیستوری» و «دیزنی پلاس» نیز در تولید محصولات تلویزیونی فعالیت های مشترکی داشته است.

نظر شما