شناسهٔ خبر: 41615865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

کنگره ملی شهدای لرستان با محوریت بزرگداشت شش هزارو ۳۰۰ شهید استان برگزار می شود

جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره ملی شهدای استان لرستان با حضور استاندار لرستان، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و مدیران اجرایی عضو این شورا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ خادمی در این نشست ضمن تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع ) ابراز امیدواری کرد که انجام این وظیفه سنگین به بهترین وجه ممکن صورت پذیرد.
 خادمی با اشاره به اینکه این سومین جلسه پیرامون کنگره ملی شهدای استان لرستان است که برگزار می‌شود گفت: با توجه به اینکه یکی از فلسفه‌های این امر هدایت پروژه ها  و عملیاتی کردن آنها در جهت برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان لرستان است لازم است کمیته های مختلف  استانی و شهرستانی  فضای حاکم بر استان را به این سمت و سو سوق دهند.
استاندار لرستان با بیان اینکه در جریان این مسیر قرار گرفتن، سعادت و توفیقی الهی است که نصیب افراد می شود، گفت: لازم است همه اعضا با انسجام بخشی از این مسئولیت را تقبل کرده و آنرا به سرانجام برسانیم.
خادمی اظهار داشت: در این جلسه نکات اصلی کار مشخص شده و وظایف کمیته ها و نحوه تامین منابع بررسی شد.
وی اضافه کرد: شعارها و موضوعات کنگره می تواند به عنوان مثال با محوریت چگونگی رزم و مجاهدت رزمندگان و یا توجه به والدین شهدا باشد.
 دکتر خادمی با تاکید بر لزوم شناخت خانواده شهدا گفت: اهمیت شناخت محیط و فضایی که باعث تربیت این افراد وارسته شده‌ است موضوع مهمی است  که قابل تامل است .
استاندار لرستان بر فعال شدن دبیرخانه و  بخش‌های فرهنگی ستاد تاکید کرد و افزود: لازم است به سمت اموری حرکت کنیم که ماندگاری بیشتری داشته باشند و هزینه های جاری کمتر شده و به سرمایه‌گذاری متمایل شود.

نظر شما