شناسهٔ خبر: 67303213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

رئیس ‌جمهور منتخب باید از حاشیه سازی پرهیز کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: فرد منتخب باید امید و آرامش را به جامعه تزریق کرده و از حاشیه‌سازی پرهیز کند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام طاها توکلی، امروز شنبه(2 تیرماه) در گفت و گو با ایسنا، به تاثیر شهادت رئیس جمهور در داخل و خارج از کشور پرداخت و اظهار کرد: بعد از حادثه بالگرد رئیس جمهور بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی، مقرر شد بعد از ۵۰ روز هیات نظارت و وزارت کشور مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه این اتفاق را حماسه‌ای دانست کە مفهوم آن چیزی جز قدرت برتر ایران و پذیرش آن نیست، افزود: اگر چنین رویدادی در کشور دیگری روی می‌داد، فقدان مقام عالی اجرایی کشور موجب تغییرات بنیادین می‌شد اما در کشور ما به برکت نوع حاکمیت، از اوایل انقلاب تاکنون بن بستی وجود نداشته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: مردم در شهرها و روستاهای کشور و همچنین در جای جای جهان در پی فقدان رئیس جمهور شهید زانوی غم بغل گرفتند و این نشان دهنده پذیرش شخصیت ایشان حتی در بین مخالفین و دشمنان بوده است.

وی انتخابات را مظهر مردم سالاری دینی و لیله‌القدر نظام دانست و بیان کرد: در انتخابات پیش رو باید بر اساس ملاک‌های اسلامی فرد شایسته‌ای را انتخاب کنیم تا در مقابل دشمنان سربلند باشیم.

حجت‌الاسلام توکلی با اشاره به اینکه پس از شهادت رئیس جمهور وحدتی در کشور به وجود آمده، عنوان کرد: باید از وحدت ایجاد شده در راستای مایوس کردن دشمن بهره ببریم و فردی را انتخاب کنیم که چهره‌ای مردمی بوده و قائل به حقوق همه اقوام و مذاهب باشد.

وی تاکید کرد: فرد منتخب باید امید و آرامش را به جامعه تزریق کرده و از حاشیه‌سازی پرهیز کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان به مرجعیت قشر دانشگاهی گریزی زد و یادآور شد: جامعه دانشگاهی، معلمان، رسانه‌ها و ... با توجه به ملاک‌ها و شاخص‌های رهبری، مردم را به شرکت در انتخاب فرد اصلح ترغیب کنند.

انتهای پیام

نظر شما