شناسهٔ خبر: 41462119 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نجات مرد ۵۵ ساله خرمشهری از مرگ

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان گفت:سرعت عمل و مهارت پرسنل اورژانس ۱۱۵ شهروند خرمشهری را از مرگ حتمی نجات داد.

صاحب‌خبر -

دکتر امین منصور رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با بیان اینکه طی تماس شهروندان با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آبادان در ساعت ۰۹:۰۶  مبنی بر درخواست کمک برای مردی ۵۵ساله و فاقد هوشیاری در خیابان مولوی خرمشهر گفت: به محض اطلاع از این حادثه بلافاصله سریعا تکنسین‌ها باقر طاهر پور و محمد اسماعیلی از پایگاه شهری ۲ خرمشهر با طی فاصله زمانی کمتر از ۴ دقیقه بر بالین بیمار حاضر شدند.

او تصریح کرد: پس از رسیدن کارشناسان فوریت‌های پزشکی بر بالین بیمار بررسی‌ها حاکی از ایست قلبی بیمار بود و بنابراین بدون فوت وقت عملیات احیای قلبی و ریوی پیشرفته را شروع کردند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان افزود: خوشبختانه با توجه به سرعت عمل و مهارت تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵، بیمار از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و پس از بازگشت علائم حیاتی بیمار جهت انجام اقدامات درمانی و بررسی بیشتر توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ولیعصر خرمشهر منتقل شد.

دکتر منصور ادامه داد: این عملیات موفق مورد تایید پزشک اورژانس بیمارستان دکتر مینا خرم نسب قرار گرفت و از تلاش پرسنل فوریت‌های پزشکی تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

انتهای پیام/ د

نظر شما