یک هتل هلندی، اپلیکیشن جدیدی را برای تلفنهمراه راهاندازی کرده است که در ایام کرونا میتوان از خدمات «بدون تماس» آن استفاده کرد.
مشتریان میتوانند از این برنامه برای ورود و خروج از هتل، تمامی خریدهای داخل هتل، کنترل چراغهای داخل اتاق، پرده، کنترل دما و تلویزیون، رزرو اتاق، پرداخت هزینه سفارش غذا و نوشیدنی و درخواست خدمات مختلف برای اتاق خود، استفاده کنند.
این اپلیکیشن بهعنوان بخشی از استاندارهای ایمنی پیشرفته هتل برای اطمینان و آسایش میهمانان از سکونت در ایام کرونا است. همچنین اقدامات دیگری ازجمله ایجاد ایستگاههای ضدعفونیکننده برای میهمانان و کارمندان هتل، نصب علائم فاصلهگذاری اجتماعی و سمپاشی اماکن عمومی و اتاقهای مهمان پس از ترک هتل، نیز در این ایام صورت میگیرد.
این هتل دارای ۱۸ شعبه در سراسر جهان است که رعایت دستورالعملهای بهداشتی و استفاده از اپلیکیشن برای خدماتدهی «بدون تماس»، میتواند تأثیر مثبتی در جذب مشتری برای آن داشته باشد.
مشتریان میتوانند از این برنامه برای ورود و خروج از هتل، تمامی خریدهای داخل هتل، کنترل چراغهای داخل اتاق، پرده، کنترل دما و تلویزیون، رزرو اتاق، پرداخت هزینه سفارش غذا و نوشیدنی و درخواست خدمات مختلف برای اتاق خود، استفاده کنند.
این اپلیکیشن بهعنوان بخشی از استاندارهای ایمنی پیشرفته هتل برای اطمینان و آسایش میهمانان از سکونت در ایام کرونا است. همچنین اقدامات دیگری ازجمله ایجاد ایستگاههای ضدعفونیکننده برای میهمانان و کارمندان هتل، نصب علائم فاصلهگذاری اجتماعی و سمپاشی اماکن عمومی و اتاقهای مهمان پس از ترک هتل، نیز در این ایام صورت میگیرد.
این هتل دارای ۱۸ شعبه در سراسر جهان است که رعایت دستورالعملهای بهداشتی و استفاده از اپلیکیشن برای خدماتدهی «بدون تماس»، میتواند تأثیر مثبتی در جذب مشتری برای آن داشته باشد.
یک هتل هلندی، اپلیکیشن جدیدی را برای تلفنهمراه راهاندازی کرده است که در ایام کرونا میتوان از خدمات «بدون تماس» آن استفاده کرد.
مشتریان میتوانند از این برنامه برای ورود و خروج از هتل، تمامی خریدهای داخل هتل، کنترل چراغهای داخل اتاق، پرده، کنترل دما و تلویزیون، رزرو اتاق، پرداخت هزینه سفارش غذا و نوشیدنی و درخواست خدمات مختلف برای اتاق خود، استفاده کنند.
این اپلیکیشن بهعنوان بخشی از استاندارهای ایمنی پیشرفته هتل برای اطمینان و آسایش میهمانان از سکونت در ایام کرونا است. همچنین اقدامات دیگری ازجمله ایجاد ایستگاههای ضدعفونیکننده برای میهمانان و کارمندان هتل، نصب علائم فاصلهگذاری اجتماعی و سمپاشی اماکن عمومی و اتاقهای مهمان پس از ترک هتل، نیز در این ایام صورت میگیرد.
این هتل دارای ۱۸ شعبه در سراسر جهان است که رعایت دستورالعملهای بهداشتی و استفاده از اپلیکیشن برای خدماتدهی «بدون تماس»، میتواند تأثیر مثبتی در جذب مشتری برای آن داشته باشد.
∎
مشتریان میتوانند از این برنامه برای ورود و خروج از هتل، تمامی خریدهای داخل هتل، کنترل چراغهای داخل اتاق، پرده، کنترل دما و تلویزیون، رزرو اتاق، پرداخت هزینه سفارش غذا و نوشیدنی و درخواست خدمات مختلف برای اتاق خود، استفاده کنند.
این اپلیکیشن بهعنوان بخشی از استاندارهای ایمنی پیشرفته هتل برای اطمینان و آسایش میهمانان از سکونت در ایام کرونا است. همچنین اقدامات دیگری ازجمله ایجاد ایستگاههای ضدعفونیکننده برای میهمانان و کارمندان هتل، نصب علائم فاصلهگذاری اجتماعی و سمپاشی اماکن عمومی و اتاقهای مهمان پس از ترک هتل، نیز در این ایام صورت میگیرد.
این هتل دارای ۱۸ شعبه در سراسر جهان است که رعایت دستورالعملهای بهداشتی و استفاده از اپلیکیشن برای خدماتدهی «بدون تماس»، میتواند تأثیر مثبتی در جذب مشتری برای آن داشته باشد.
نظر شما