شناسهٔ خبر: 40979559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۲۰۰ واحد صنفی متخلف در بروجرد پلمب شد

گروه استان‌ها - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: ۴۷۰۰ واحد صنفی به دلیل تخلف در لرستان پلمب شدند که از این تعداد ۱۲۰۰ واحد صنفی متخلف مربوط به شهرستان بروجرد است.

صاحب‌خبر -

 حمید آزاد بخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد اظهار داشت:  18 هزار واحد صنفی غیررسمی و 15 هزار واحد صنفی رسمی در شهرستان فعالیت میکنند که با شیوع بیماری کرونا 80 درصد آن‌ها به‎صورت داوطلبانه تعطیل کردند.

وی افزود: در این مدت و به خاطر وجود ویروس کرونا  برخی از واحدهای صنفی دچار مشکل شده بودند که تعداد چهار هزار و 700 مورد  از این واحدهای صنفی به دلیل تخلف در لرستان پلمب شدند که 1200 واحد صنفی متخلف مربوط به شهرستان بروجرد بود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بروجرد عنوان کرد: پنج هزار سبد معیشتی در بین خانوارهای کم‌بضاعت توزیع شده است که این اقلام شامل 280 تن برنج ،623 تن شکر و حدود 50 تن گوشت منجمد برزیلی بوده است.

وی خاطر نشان کرد: 350 هزار ماسک توسط کارخانجات نساجی و زاگرس پوش و 450 هزار واحد و ژل و محلول ضدعفونی از سوی شرکت‌های دارویی بروجرد تهیه و توزیع شده است.

آزاد بخت تصریح کرد: عدم همکاری بانک‌ها در بحث معوقات بانکی واحدهای صنفی و صنعتی بروجرد یکی از مشکلات شهرستان است که در این راستا باید راهکاری اندیشیده شود.

انتهای پیام/642/ ز

نظر شما