شناسهٔ خبر: 68016999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اعطای گواهی استاندارد مدیریت انرژی ایزو ۵۰۰۰۱ و ۴۰۰۰۱ به شهرداری محمدیه

گواهی استاندارد مدیریت انرژی و ۴۰۰۰۱ بهداشت محیط و عمومی از سوی سازمان بین المللی استاندارد سازی ISO به شهرداری محمدیه اعطا شد. گواهی استاندارد مدیریت انرژی و ۴۰۰۰۱ بهداشت محیط و عمومی از سوی سازمان بین المللی استاندارد سازی ISO به شهرداری محمدیه اعطا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ طی مراسمی با حضور مهدی روشن نایب رییس شورای اسلامی شهر ، رئیس اداره حراست،رئیس اداره کارگزینی و سرپرست خدمات شهری شهرداری و نمایندگان ایزو ، گواهی استاندارد مدیریت انرژی و ۴۰۰۰۱ بهداشت محیط و عمومی از سوی سازمان بین المللی استاندارد سازی ISO به شهرداری محمدیه اعطا شد.

شهرداری محمدیه با اخذ گواهی‌ نامه استاندارد مدیریت انرژی ISO ۵۰۰۰۱ و با رویکرد نظام‌مند و سیستماتیک، علاقمندی خود را به رعایت  مقررات و معیارهای مصرف انرژی برای توسعه پایدار و بهبود مستمر اعلام کرده است.

اعطای گواهی استاندارد مدیریت انرژی ایزو ۵۰۰۰۱ و ۴۰۰۰۱ به شهرداری محمدیه

استاندارد ISO ۵۰۰۰۱ ابزاری قدرتمند برای پیاده‌سازی سیستم مدیریت انرژی در سازمانها و ادارات را فراهم می‌کند.

امروزه مدیریت موثر انرژی فقط برای بهبود کسب و کار نمی‌باشد؛ بلکه یک الزام قانونی به شمار می‌آید. استاندارد مدیریت انرژی ایزو ۵۰۰۰۱ و ایزو ۴۰۰۰۱ به سازمانها و ادارات کمک می کند تا چگونگی استفاده از انواع حامل‌های انرژی سازمان را مشخص کنند و روش های واقع‌بینانه کاهش مصرف ، آلودگی ها و هزینه ها را مشخص کنند.

استاندارد بین المللی ایزو ۵۰۰۰۰۱ و ایزو ۴۰۰۰۱ علاوه بر ارائه شیوه های مدیریت انرژی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، تعهد سازمان به کاهش اثرات زیست محیطی را نیز نشان می دهد و این موضوع سبب افزایش رقابت‌پذیری سازمان و دستیابی به کسب و کارهای جدید می‌شود.

انتهای پیام 

نظر شما