شناسهٔ خبر: 40955141 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اکرم الکعبی: تمام نیرو‌های مقاومت عراق در جانفشانی‌ها شریک هستند

دبیر کل جنبش النجباء عراق گفت نیرو‌های بسیج مردمی و نیرو‌های مقاومت عراق و تمامی نیرو‌های امنیتی در جانفشانی و مبارزه با هم شریک هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المیادین، شیخ اکرم الکعبی، دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق در واکنش به دستگیری برخی اعضای نیرو‌های بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) اعلام کرد: «نیرو‌های بسیج مردمی و نیرو‌های مقاومت عراق و تمامی نیرو‌های امنیتی در جانفشانی و مبارزه با هم شریک هستند.»

پیش از این نیز مسئول نظامی جنبش نجباء با تاکید براینکه برخی طرف‌ها نباید مجری طرح‌های اشغالگران آمریکایی باشند، درباره حمله به پایگاه‌های گردان‌های حزب‌الله و دستگیری نیروهای الحشد الشعبی هشدار داد.

بیشتر بخوانید

نصر الشمری، سخنگوی این جنبش نیز ضمن محکومیت این اقدام با اشاره به ازخودگذشتگی نیروهای الحشد الشعبی، تاکید کرد که این نیرو‌ها نباید هدف قرار بگیرند.

شامگاه پنجشنبه نیرو‌های آمریکایی با حمایت نیرو‌های عراقی وارد مقر کتائب حزب الله عراق در بغداد در منطقه «الدوره» شدند و شماری از نیرو‌های آن را بازداشت کردند.

فرماندهی عملیات مشترک نیرو‌های عراقی در بیانیه‌ای درباره حمله به پایگاه‌های گردان‌های حزب‌الله اعلام کرد این اقدام بنا به دستور قوه قضائیه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما