شناسهٔ خبر: 40950654 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکنش جنبش نجباء عراق درباره حمله به پایگاه‌های الحشد الشعبی

نجباء: مجری سیاست‌های اشغالگران آمریکایی نباشید

جنبش مقاومت اسلامی نجباء ضمن محکومیت حمله به پایگاه‌های گردان‌های حزب‌الله عراق و دستگیری برخی از اعضای آن، تاکید کرد که این مجاهدان ازخودگذشته نباید هدف قرار بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مسئول نظامی جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق با تاکید براینکه برخی طرف‌ها نباید مجری طرح‌های اشغالگران آمریکایی باشند، درباره حمله به پایگاه‌های گردان‌های حزب‌الله و دستگیری برخی اعضای بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) هشدار داد.

نصر الشمری، سخنگوی این جنبش ضمن محکومیت این اقدام با اشاره به ازخودگذشتگی نیروهای الحشد الشعبی، تاکید کرد که این نیرو‌ها نباید هدف قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به تلاش برخی برای ایجاد فتنه داخلی در عراق در پرتو شرایط دشوار کنونی، گفت: «چنین دسیسه‌ای بدون شک اقدامی مذبوحانه خواهد بود و برای طراحان آن پیامد‌هایی به دنبال خواهد داشت که هرگز انتظار آن را نمی‌کشند.»

شب گذشته نیرو‌های آمریکایی با حمایت نیرو‌های عراقی وارد مقر کتائب حزب الله عراق در بغداد در منطقه «الدوره» شدند و شماری از نیرو‌های آن را بازداشت کردند.

فرماندهی عملیات مشترک نیرو‌های عراقی در بیانیه‌ای درباره حمله به پایگاه‌های گردان‌های حزب‌الله اعلام کرد این اقدام بنا به دستور قوه قضائیه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما