شناسهٔ خبر: 40917807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فعالیت ۱۰۸ واحد فرآوری پسته در دامغان

فرماندار شهرستان دامغان گفت: در حال حاضر، ۱۰۸ واحد فرآوری پسته در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌اصغر مجد بعدازظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: شهرک صنعتی دامغان با توجه به بهره‌مندی از زیرساخت‌های مناسب، امروز آمادگی جذب سرمایه‌گذاران را دارد.

وی بیان کرد: توجه به خواست و مطالبات سرمایه‌گذاران و تسهیل در روند امور برای حضور هرچه بیشتر آنها همواره در دستور کار قرار داشته و تلاش می‌کنیم تا روند اداری را در این خصوص کوتاه سازیم.

فرماندار شهرستان دامغان ادامه داد: در حال حاضر، ۱۰۸ واحد فرآوری پسته در این شهرستان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد، ۲۸ واحد به‌صورت صنعتی فعالیت می‌کنند.

مجد اضافه کرد: دولت سال گذشته بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان از طریق صندوق‌های روستایی به این بخش کمک کرده است.

وی افزود: کم‌آبی از مواردی است که تأمین آب برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی آب بر با حضور سرمایه‌گذاران با مشکل مواجه می‌کند.

فرماندار شهرستان دامغان گفت: منطقه ویژه اقتصادی دامغان نیز یکی دیگر از ظرفیت‌هایی است که سرمایه‌گذاران را برای حضور در این شهرستان ترغیب می‌کند.

مجد اضافه کرد: در خصوص راه‌اندازی هتل چهار ستاره و مرکز تجارت پسته همه گونه مساعدت و همکاری تا حصول نتیجه انجام خواهد شد؛ اما سرمایه‌گذاران این طرح نیز باید مجدانه و مستمر پیگیر مسائل و موارد مربوط به طرح باشند.

جلسه هماهنگی و پیگیری مسائل و موارد مرتبط با احداث طرح هتل چهار ستاره گردشگری و مرکز تجارت جهانی پسته دامغان (شرکت نگین صددروازه دامغان و انجمن توسعه پایدار دامغانی‌های مقیم مرکز) به ریاست استاندار سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری برگزار شد.

انتهای پیام/74041/م/

نظر شما