شناسهٔ خبر: 40917430 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مرکز تجارت پسته در دامغان احداث می‌شود

پروژه هتل چهار ستاره و مرکز تجارت پسته در مساحت ۷۰ هزار مترمربع در دامغان احداث می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ابوالفضل کلایی رئیس انجمن توسعه پایدار دامغان بعدازظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: انجمن توسعه پایدار دامغان با تلاش‌های خود از سال‌های اخیر سرمایه‌گذاران بسیاری را در بخش‌های کشاورزی و صنعت به شهرستان دامغان گسیل داشته است.

وی بیان کرد: امروز این انجمن قصد دارد تا پروژه‌ای بسیار بزرگ با عنوان هتل چهار ستاره و مرکز تجارت پسته را در مساحت ۷۰ هزار مترمربع احداث کند.

رئیس انجمن توسعه پایدار دامغان اضافه کرد: پروسه واگذاری زمین برای احداث این مجموعه علی‌رغم مصوبات صورت گرفته، طولانی شده و امروز مطالبه این انجمن تسریع در روند امور در این حوزه است.

کلایی بیان کرد: این پروژه مقرر است با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان دامغان در دو بخش گردشگری جهانگردی و تجارت احداث شود.

وی افزود: ۱۵۰ اتاق، رستوران، سالن ورزشی، استخر، تالار پذیرایی و ... از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این هتل چهار ستاره است.

رئیس انجمن توسعه پایدار دامغان اضافه کرد: با توجه به جاذبه‌ها و بناهای تاریخی گردشگری و همچنین پسته، دامغان را به یکی از مقاصد گردشگران و توریست‌ها تبدیل کرده که راه‌اندازی این پروژه و مرکز تجارت را امری ضروری می‌سازد.

جلسه هماهنگی و پیگیری مسائل و موارد مرتبط با احداث طرح هتل چهار ستاره گردشگری و مرکز تجارت جهانی پسته دامغان (شرکت نگین صددروازه دامغان و انجمن توسعه پایدار دامغانی‌های مقیم مرکز) به ریاست استاندار سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری برگزار شد.

انتهای پیام/74041/م/

نظر شما