شناسهٔ خبر: 40783763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

افتتاح ۱۰ پروژه زیرساختی در ایلام توسط رئیس جمهوری

عملیات اجرایی اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور آغاز شد

۱۰ پروژه عمرانی حوزه راه و شهرسازی استان ایلام صبح امروز(۲۹ خرداد)با حضور رئیس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، صبح امروز پنجشنبه( ۲۹ خرداد) با حضور دکتر «حسن روحانی» رئیس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس، مراسم افتتاح ۷ پروژه در مجموع با سرمایه گذاری بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال و همچنین آغاز به کار ۳ پروژه کلان در استان با اعتباری بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد ریال برگزار شد.

 

رونمایی از آزاد راه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات به طول ۱۲۶ کیلومتر با سرمایه گذاری ۳۳۰۰۰ میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور به ارزش ۱۶۰۰ میلیارد ریال از مهم ترین برنامه های این مراسم بود که با کلنگ زنی این دو طرح مهم، استان ایلام به شبکه ریلی کشور و آزادراهی کشور متصل خواهد شد.
 
 

افتتاح ۲۳۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی با اعتبار ۴۲۸۹ میلیارد ریال، تکمیل پروژه های در دست اقدام شامل ۴۷۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی به ارزش ۲۱۰۰۰ میلیارد ریال و افتتاح ۷۹۰۰ متر مربع از ساختمان های دولتی و عمومی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال، تکمیل پروژه های در دست اقدام شامل ۴۸۰۰۰ متر مربع از ساختمان های دولتی و عمومی به ارزش ۱۵۴۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

همچنین افتتاح ۱۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان های ایلام، دهلران و آبدانان با اعتبار ۸۷۰ میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی احداث ۹۲۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن به ارزش ۴۶۰۰۰ میلیارد ریال از جمله پروژه هایی است که در این  مراسم به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شد.

پایان پیام/92

نظر شما