شناسهٔ خبر: 40771755 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

از طریق ویدئو کنفرانس؛

۱۰ طرح عمرانی ایلام فردا توسط رییس‌جمهور افتتاح می‌شود

استاندار ایلام گفت: ۱۰ طرح عمرانی مهم در این استان بوسیله رییس جمهور از طریق ویدئوکنفرانس فردا پنجشنبه ۲۹ خردادماه افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، قاسم سلیمانی دشتکی افزود: این طرح ها به ارزش ۱۱۰ هزار میلیارد ریال و با حضور حجت الاسلام حسن روحانی و وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدیو کنفرانس صبح فردا افتتاح یا کلنگ زنی خواهند شد.

وی ادامه داد: از این تعداد هفت طرح با مجموع سرمایه گذاری بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال بهره برداری و همچنین سه طرح با اعتباری بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

وی رونمایی از آزاد راه پل زال - مورموری - دهلران - چیلات به طول ۱۲۶ کیلومتر با سرمایه گذاری ۳۳ هزار میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور به ارزش یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال را از مهمترین این طرح ها عنوان کرد.

 وی در ادامه از افتتاح ۲۳۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی با اعتبار چهار هزار و  ۲۸۹ میلیارد ریال، تکمیل پروژه های در دست اقدام شامل ۴۷۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی به ارزش ۲۱ هزار میلیارد ریال در این برنامه خبر داد.

و ی افزود: افتتاح هفت هزار و ۹۰۰  متر مربع از ساختمان های دولتی و عمومی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال، تکمیل پروژه های در دست اقدام شامل ۴۸ هزار متر مربع از ساختمان های دولتی و عمومی به ارزش یک هزار و  ۵۴۰ میلیارد ریال و افتتاح  یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان های ایلام، دهلران و آبدانان با اعتبار ۸۷۰ میلیارد ریال همچنین در این برنامه انجام خواهد شد.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی احداث ۹ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در برنامه فردا خبر داد.

برچسب‌ها:

نظر شما