شناسهٔ خبر: 40768793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

پنج‌شنبه ۲۹ خرداد؛ آغاز عملیات اجرایی اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور

استاندار ایلام گفت: پنج‌شنبه ۲۹ خرداد عملیات اجرایی اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور به صورت ویدئوکنفرانس توسط رئیس‌جمهور آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر،  قاسم سلیمانی دشتکی چهارشنبه ۲۸ خرداد افزود: فردا به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی مراسم افتتاح ۷ پروژه در مجموع با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال و همچنین آغاز به کار ۳  پروژه کلان در استان با اعتباری بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد ریال انجام می‌شود.

وی ادامه داد: رونمایی از آزادراه پل زال، مورموری، دهلران، چیلات به طول ۱۲۶ کیلومتر با سرمایه‌گذاری ۳۳ هزار میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور به ارزش هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از مهم‌ترین برنامه‌های این مراسم است.

استاندار ایلام بیان کرد: ۲۳۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی با اعتبار ۴ هزار و ۲۹۸ میلیارد ریال، تکمیل پروژه‌های در دست اقدام شامل ۴۷۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی به ارزش ۲۱ هزار میلیارد ریال هم افتتاح می‌شود.  

سلیمانی دشتکی افزود: افتتاح ۷ هزار و ۹۰۰ متر مربع از ساختمان‌های دولتی و عمومی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال، تکمیل پروژه‌های در دست اقدام شامل ۴۸ هزار متر مربع از ساختمان‌های دولتی و عمومی به ارزش هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال، افتتاح هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان‌های ایلام، دهلران و آبدانان با اعتبار ۸۷۰ میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی احداث ۹ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن به ارزش ۴۶ هزار میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی هستند که در این نشست به بهره‌برداری رسیده یا کلنگ‌زنی می‌شوند.

نظر شما