شناسهٔ خبر: 40739744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به مصوبه ستاد استانی پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و موافقت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تمام امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در همه واحدها و مراکز و آموزشکده‌های سما به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، علیرضا فیروزفر اظهار کرد : امتحانات پایان ترم نیمسال دوم ۹۹- ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان (همه واحدها و مراکز و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سما) که بنا بود از تاریخ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود تا 31 خرداد به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: با توجه به تقاضای مکرر دانشجویان و دغدغه والدین و همچنین با عنایت به وضعیت شیوع بیماری در استان و تصمیم ستاد استانی پیشگیری از شیوع کرونا، امتحانات واحدها و مراکز و آموزشکده‌های سما در استان زنجان به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

فیروزفر تصریح کرد: امتحانات غیرحضوری دوره‌های کاردانی تا کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان از تاریخ دوم تیرماه 1399 تا 26 تیرماه و مطابق برنامه اعلام شده توسط واحدها و مراکز خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری امتحانات دانشجویان دوره دکتری ادامه داد: امتحانات مربوط به دوره دکتری تخصصی با محوریت اساتید به صورت ارزیابی مستمر و امتحان شفاهی به صورت مجازی در بازه زمانی 31 خرداد 1399 تا 6 تیرماه 1399 خواهد بود. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان توصیه کرد: دانشجویان برای کسب اطلاعات و اخبار مربوط به دانشگاه به سامانه واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان مراجعه کنند و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان به سامانه این واحد دانشگاهی به آدرس http://iauz.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/73002/ق

نظر شما