شناسهٔ خبر: 42423927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دانشگاه آزاد در انتخابات بی‌طرف است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: تأکید دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در انتخابات صرفا بر مشارکت حداکثری مردم است و از کاندیدای خاصی حمایت نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

علیرضا فیروزفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان درباره پیش‌رو بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دانشجو در هر مکان و موقعیتی که باشد نقش بسیار چشم‎گیر و پررنگی در آینده کشور دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به اینکه دانشجوی ما اطلاعات و بلوغ سیاسی دارد و از نظر بلوغ سیاسی در سطح بالایی است و در همه‎ صحنه‎ها خوش درخشیده است، گفت: در همین راستا دانشجویان همراه سایر مردم و همچون ادوار گذشته در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور خواهند داشت.

فیروزفر با بیان اینکه دانشگاه آزاد یک موسسه آموزشی اجتماعی  است، اضافه کرد: در کنار حضور پرشوری که دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در انتخابات خواهند داشت، هیچ کس اجازه استفاده از اموال و منابع انسانی دانشگاه به نفع شخص یا کاندید خاصی را ندارد.

وی افزود: تأکید دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در انتخابات صرفا بر مشارکت حداکثری مردم است و از کاندیدای 
خاصی حمایت نمی‌کند.
فیروزفر با بیان اینکه قطعا مردم شریف زنجان در انتخابات حضور خواهند داشت، گفت: در این دوره از انتخابات نیز مردم با عمل به منویات رهبر معظم انقلاب حضور پیدا کرده و با انتخاب درست در سرنوشت خود سهیم خواهند شد. 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان درباره فعالیت تشکل‌های دانشجویی در بحث انتخابات نیز گفت: قطعا دانشگاه از اجرای برنامه‌های دانشجویی با حفظ کامل بی‌طرفی حمایت خواهد کرد، همچنان که در گذشته نیز چنین برنامه‌هایی اجرایی و عملیاتی شده است.

انتهای پیام/73005/ق

نظر شما