شناسهٔ خبر: 40664912 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آتش سوزی انبار ضایعات ملاشیه مهار شد/ آتش گرفتن نیزارها علت آتش سوزی بود

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه آتش سوزی انبار ضایعات و آپارتمان کاملا خاموش شده است، گفت: با توجه به وسعت حریق، 15 خودرو آتش‌نشانی و 5 خودرو تانکر آب در محل مستقر شد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم قنبری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه با آتش سوزی انبار ضایعات در ملاشیه، اظهار کرد: ساعت 11 و 19 دقیقه صبح امروز پس از تماس با همکاران ما در ستاد فرماندهی 125  تماس ابتدا 4 خودرو آتش‌نشانی به محل اعزام شد اما با توجه به وسعت حریق  15خودرو آتش‌نشانی و 5 خودرو تانکر آب در محل مستقر شد

وی افزود: به منظور خاموش کردن سریع آتش از شرکت نفت دو خودرو و شرکت فولاد یک خودور حریق و یک خودرو پشتیبان نیز کمک گرفتیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز با بیان اینکه در شرایط عادی  با تعداد 15 خودرو آتش نشانی، آتش انبار ضایعات خاموش شد، گفت: تا کنون برآورد خسارتی صورت نگرفته است.

قنبری با اشاره به علت آتش سوزی انبار ضایعات، عنوان کرد: آتش سوزی نیزارها و علف های سمت بلوار ملاشیه به سمت انبار ضایعات که  بالغ بر 2 هزار و 500 تا 600 متر مساحت دارد سرایت کرد و سبب شد دو، سه دستگاه بسته بندی و پلاستیک دچار آتش سوزی شوند.

وی با بیان اینکه اکنون در شرایط خوبی به سر نمی‌بریم، گفت: هم زمان با آتش‌گرفتن انبار ضایعات ملاشیه، دو آتش سوزی سنگین در سایت صفیره و آپارتمانی در خیابان 11 شرقی رخ داد که مجبور شدیم یک دستگاه لودر و یک دستگاه تانکر آب از خدمات شهری منطقه 5 کمک بگیریم.

قنبری افزود: آتش سوزی انبار ضایعات و آپارتمان کاملا خاموش شده است اما در سایت صفیره هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام/خ

نظر شما