شناسهٔ خبر: 40653667 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تکمیل طرح توسعه بیمارستان امام خمینی اراک تا پایان مهر ماه

استاندار مرکزی از افزوده شدن 25 تخت بیمارستانی به مجموع تخت‌های استان با افتتاح طرح توسعه بیمارستان امام خمینی اراک تا پایان مهرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس از اراک، عصر امروز چهل و سومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور و تشکل‌های بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اراک برگزار شد.

استاندار استان مرکزی در این نشست به لزوم همکاری سازمان تامین اجتماعی کشور برای تکمیل کلینیک درمانی اراک و ایجاد مرکز رفاهی، ورزشی و تفریحی بازنشستگان در اراک تاکید کرد.

سیدعلی آقازاده گفت: موارد مطرح شده توسط تشکل‌ها جمع‌بندی و به سازمان تامین اجتماعی ارجاع داده خواهد شد.

 

تکمیل کلینیک بیمارستان امام خمینی(ره) تا اواخر مهرماه امسال

وی با اشاره به لزوم تکمیل کلینیک بیمارستان امام خمینی(ره) بیان کرد: تکمیل این پروژه در ردیف اعتباری در نظر گرفته نشده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته این مسئله حل شد و نیاز است با مساعدت سازمان تامین اجتماعی کشور بودجه لازم برای تکمیل این پروژه در سال جاری اختصاص و تا اواخر مهرماه پروژه تکمیل شود.

 

استاندار مرکزی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این طرح ۲۵ تخت بستری به ظرفیت بیمارستان امام خمینی(ره) اراک افزوده می‌شود، ادامه داد: این طرح از پیشرفت فیزیکی قابل قبول برخوردار است و تکمیل آن به بهبود وضعیت درمان کمک شایانی می‌کند.

 ۱۰ هزار قطعه زمین در منطقه گردو اراک مربوط به تامین اجتماعی مکان مناسبی برای ایجاد مرکز مختص بازنشستگان است

آقازاده با بیان اینکه ۱۰ هزار قطعه زمین در منطقه گردو اراک مربوط به تامین اجتماعی مکان مناسبی برای ایجاد مرکز مختص بازنشستگان است، افزود: این مکان پتانسیل تبدیل شدن به مرکز تفریحی، ورزشی و رفاهی برای بازنشستگان را دارد، برای این پروژه به ۳۰ میلیارد اعتبار نیاز است که درخواست تخصیص اعتبار ویژه را داریم.

کسب رتبه شایستگی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی

رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی نیز در چهل و سومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی استان مرکزی با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور و تشکل‌های بخش خصوصی برگزار شد، با اشاره به کسب رتبه شایستگی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی، همکاری و برنامه‌ریزی موثر در استان را زمینه کسب رتبه نخست بهبود فضای کسب و کار و کسب رتبه شایستگی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی دانست.

منوچهر توسطی افزود: در بخش تامین اجتماعی مسائلی وجود دارد که حل آن نیاز به مساعدت کشوری دارد.

 استان مرکزی در سال‌های گذشته در جایگاه ۲۳ قرار داشت که با تلاش‌های صورت گرفته به رتبه دهم ارتقا یافت

وی گفت: استان مرکزی در سال‌های گذشته در جایگاه ۲۳ قرار داشت که با تلاش‌های صورت گرفته به رتبه دهم ارتقا و امروز رتبه شایستگی را دریافت کرد که این موفقیت با همکاری تلاش بخش خصوصی و دولتی ممکن شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی با اشاره به کسب رتبه نخست بهبود فضای کسب و کار توسط استان مرکزی در کشور، عنوان کرد: پایش این فضا به عهده اتاق بازرگانی استان مرکزی بود که با برنامه ریزی صورت گرفته و اصلاح مورد نیاز برخی امور با همکاری دستگاه‌های مختلف کسب این رتبه ممکن شد.

وی ضمن تقدیر از عملکرد اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: مشکلات و مسائلی مرتبط با تامین اجتماعی وجود دارد که نیاز به مساعدت و همکاری سازمان تامین اجتماعی کشور و دستورات کشوری برای حل مسائل موجود داریم.

برنامه‌های سفر یک روزه  مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان مرکزی

بازدید از شعبه ۲ تامین اجتماعی اراک، بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره)، پلی‌کلینیک در حال ساخت بیمارستان امام خمینی(ره)، سالن چند منظوره ورزشی تامین اجتماعی، نشست با  کانون‌ها و تشکل‌های کارگری و بازنشستگان از برنامه‌های سفر یک روزه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان مرکزی بود.

انتهای پیام/ 

نظر شما