شناسهٔ خبر: 40636390 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اختصاص ۱۰ درصد از اعتبارات روستایی ورامین به اشتغال

فرماندار شهرستان ورامین گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای اشتغال روستایی و رونق به چرخه اقتصادی ۱۰درصد از اعتبارات روستایی به اشتغال تخصیص یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین در بازدید روستایی مسؤولان ورامین از روستاهای حسن‌آباد و سلمان‌آباد اظهار کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و توجه ویژه دولت تدبیر و امید در اختصاص اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده، تمامی روستاهای ورامین از زیرساخت‌های لازم برای توسعه و زندگی روستانشینان برخوردار است.

وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر مسؤولان روستاهای ورامین، با نظارت فرمانداری تلاش کردند تا با حفظ سیما و بافت روستا، تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز زندگی روستائیان را فراهم کنند.

فرماندار ورامین افزود: هم‌اکنون در مناطق روستایی ورامین علاوه بر اقدامات عمرانی بوستان‌های محله‌ای، سالن‌های ورزشی، زمین چمن مصنوعی و مراکز فرهنگی ایجاد شده تا تمامی امکانات مورد نیاز مردم و به ویژه جوانان روستایی فراهم شود.

کاغذلو بیان داشت: بر اساس تأکید استاندار تهران، دهیاران موظفند تا ۱۰درصد از اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده را به حوزه اشتغال اختصاص دهند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه بازدید مسائل و مشکلات این دو روستا در زمینه کمبود آب شرب، انتقال آب کشاورزی، بازنگری در طرح هادی و رفع مشکل نوسانات برق از سوی مسؤولان روستا ارائه که با حضور رؤسای ادارات بررسی شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

نظر شما