شناسهٔ خبر: 40473092 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه پیام نور استان خبر داد

آخرین وضعیت کلاس‌ها و امتحانات دانشجویان دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد

عیسی فتحی عیسی فتحی / عیسی فتحی

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آزمون‌های پایان نیمسال جاری دانشگاه پیام نور به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می شود

صاحب‌خبر -

«سجاد سجادی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: آزمون‌های پایان نیمسال جاری دانشگاه پیام نور به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می شود. برخی کلاس های این دانشگاه قبل از کرونا بصورت الکترونیکی بودند.

وی اظهارکرد: بعد از کرونا از ۱۶ فروردین ماه کلیه کلاسهای دانشگاه پیام نور استان به استثنای کلاسهای عملی بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه یادگیری برگزار شدند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از ۱۸ خرداد ماه نیز آزمون‌های دانشجویان این دانشگاه بصورت غیرحضوری و از طریق سامانه الکترونیکی یادگیری یا سامانه پیام من برگزار می شوند.                          

سجادی با بیان اینکه اولین بار است که آزمونهای پایان نیمسال این دانشگاه از حالت متمرکز و سراسری خارج می شود، تصریح کرد: امتحانات پایان نیمسال جاری به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری با محوریت مراکز دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و اساتید دروس برگزار می شود.                                             

وی با بیان اینکه تامین سلامت روانی و جسمی دانشجویان و ایجاد فضایی بی دغدغه و با امنیت خاطر برای برگزاری امتحانات در اولویت قرار دارد، ادامه داد: دانشگاه پیام  نور در راستای دستورالعملهای ستاد ملی مبارزه با کرونا تلاش می کند هماهنگی های لازم را مطابق تقویم آموزشی این دانشگاه انجام دهد تا دانشجویان در زمان مقرر امتحانات خود را بر اساس ارزشیابی های استاد در قالب آزمون الکترونیکی و یا سایر روش های ارزشیابی بگذرانند.                                                                                                        

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تقویم آموزشی در دانشگاه پیام نور به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و آزمونها دقیقا مطابق با جدول زمان بندی آزمونها به نحوی که ذکر شد، برگزار می شود. البته در مواردی که یک دانشجو دو امتحان همزمان دارد با هماهنگی استاد قابل تغییر است.

سجادی از برگزاری ترم تابستان مطابق با تقویم آموزشی خبر داد و گفت: در صورت ادامه شیوع بیماری و خطر ابتلای دانشجویان ارائه دروس نظری در ترم تابستان نیز به صورت الکترونیکی بوده و دروس عملی به محض اعلام ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و بدون محدودیت زمانی برای دانشجویان ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشجویان کلیه اطلاعات آموزشی مربوط به دوره کرونا را می توانند از پورتال دانشگاه پیگیری نمایند، افزود: البته علاوه بر پورتال اطلاع رسانی دانشگاه و مراکز و واحدها از روش مختلف اطلاع رسانی های لازم به دانشجویان ارجمند و اساتید بزرگوار انجام شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امیدواریم که دانشجویان در کمال آرامش و بی دغدغه به سلامت نیمسال جاری را به پایان برسانند.

انتهای پیام

نظر شما