شناسهٔ خبر: 40479109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امتحانات دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد غیرحضوری است 

یاسوج- ایرنا- رییس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: امتحانات پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ این دانشگاه با توجه به شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری، غیرمتمرکز و در قالب روش الکترونیکی است. 

صاحب‌خبر -

سید سجاد سجادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برگزاری این امتحانات با محوریت مراکز دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد و استادان دروس است. 

وی افزود: نخستین بار است که برگزاری امتحانات پایانی نیمسال دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد از حالت متمرکز و سراسری خارج می‌ شود. 

رییس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حفظ سلامت جسمانی دانشجویان و ایجاد فضایی امن برای برگزاری امتحانات پایانی نیمسال دوم در اولویت کاری مسؤولان دانشگاه پیام نور این استان است. 

سجادی عنوان کرد: تقویم آموزشی در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تغییر نکرده و امتحانات پایانی نیمسال دوم نیز مطابق با جدول زمان بندی اعلام شده برگزار می شوند.

وی ابراز داشت: ترم تابستانه دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد مطابق با تقویم آموزشی آن خواهد بود.

سجادی گفت: در صورت ادامه شیوع بیماری کرونا و احتمال ابتلای دانشجویان دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد به آن ارائه دروس نظری در ترم تابستانه به صورت الکترونیکی است. 

وی اظهار داشت: دروس عملی ترم تابستانه دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد نیز پس از اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و بدون محدودیت زمانی برای دانشجویان ارائه می شود. 

سجادی افزود: دانشجویان دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تمامی اطلاعات آموزشی مربوط به دوره کرونایی را می‌ توانند از طریق پورتال اطلاع رسانی آن پیگیری کنند. 

افزون بر هفت هزار دانشجوی پسر و دختر بومی و غیربومی در ۲۰۵ کد رشته و مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در مراکز دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می ‌کنند.

نظر شما