شناسهٔ خبر: 40260107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری مسابقات قرآن و عترت به صورت مجازی در زنجان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموزی به صورت مجازی در زنجان خبر داد و گفت: برگزیدگان راهی مسابقات کشوری خواهند شد.

صاحب‌خبر -

جعفر گنج خانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا نیز نمی‌تواند مانعی برای پیگیری برنامه‌های فرهنگی و پرورشی ویژه دانش‌آموزان شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن و عترت در مدارس به صورت مجازی عنوان کرد: به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان برنامه‌ها در بستر مجازی برگزار می‌شود و برگزیدگان به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۶۰ هزار دانش‌آموز در مجموع مراحل آموزشگاهی منطقه و استان مسابقات قرآن و عترت در زنجان شرکت داشتند، تصریح کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در مراحل آموزشگاهی و منطقه‌ای طی سال‌جاری بیش از ۵۰ هزار نفر بوده است.

گنج خانلو با اشاره به اینکه مرحله استانی این مسابقات خرداد‌ماه و به صورت مجازی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دانش‌آموزان منتخب منطقه‌ای آثار خود را ارسال و داوران به انتخاب برگزیدگان مبادرت می‌کنند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

نظر شما