شناسهٔ خبر: 40442550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

16 خرداد آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن اوقاف

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: 16 خرداد آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن اوقاف است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف از 6 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا 16 خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در بخش‌های حفظ کل، حفظ 20 ،10 و 5 جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان (ویژه برادران)، همسرایی و همخوانی (ویژه برادران)، دعا خوانی و تفسیر عمومی قرآن برگزار می‌شود.

کرمی ادامه داد: بخش دعاخوانی مرحله شهرستانی نداشته و به صورت استانی برگزار می‌شود و تفسیر نیز از سوره‌ مبارکه مریم تفسیر نمونه یا صفوه التفاسیر انتخاب شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، افزود: مراحل اول و دوم به صورت غیرحضوری و مرحله سوم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال قبل 392 نفر در مسابقه شهرستانی شرکت کردند، بیان کرد: هدف از این مسابقات جذب مخاطبان به فعالیت قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی است.

جنتی با بیان اینکه قرار بود مسابقات در بخش شفاهی اسفند امسال برگزار شود، گفت: به علت شیوع کرونا برگزاری این مسابقات به تعویق افتاد.

انتهای پیام/73005/ق

نظر شما