شناسهٔ خبر: 40069367 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

انفجار آماری مبتلایان به کرونا ویروس؛

شناسایی ۵۵۳ مورد جدید ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در خوزستان

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شناسایی ۵۵۳ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس طی شبانه روز گذشته در استان خوزستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، علی احسان پور با اعلام این خبر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با توجه به حجم بالای آزمایشات؛ تعداد ۱۳۲ بیمار جدید بستری و ۴۲۱ مورد سرپایی در استان شناسایی شد که از طرف مراکز جامع سلامت در فرآیند غربالگری شناسایی شده بودند.
او در ادامه افزود: با توجه به حجم نمونه های دریافتی از مراکز جامع سلامت و فعالیت همه آزمایشگاههای تشخیصی استان انتظار می رود در چند روز آینده شاهد ثبات در این روند فعلی باشیم.

احسان پور با اشاره به آمار جانباختگان یادآور شد: با وجود تلاش های مجموعه های درمانی متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند که البته فوت در روزهای اخیر روند ثابتی داشته است و البته تلاش های متمرکز بیشتری برای بهبودی بیماران در حال انجام است.

او تاکید کرد: کماکان از هم استانیهای عزیز تقاضامندیم همه نهادهای اجرایی استان را در مدیریت این بیماری یاری نمایند و دستورالعمل‌های فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از شرکت در مراسمات را به جد رعایت کنند. دانشگاه با تمام توان و ظرفیتهای بهداشتی و درمانی به مدیریت این بیماری می پردازد ولی همواره نیازمند حمایت‌های مردم عزیز و نهادها و ارگانهای مختلف و اصحاب رسانه است.
گفتنی است در حال حاضر ۶۴۷ بیمار در مراکز درمانی استان بستری بوده و خوشبختانه ۴۳۹۰ بیمار نیز از این بیماری بهبود یافته اند.

نظر شما