شناسهٔ خبر: 39810132 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مهلت شرکت در

مسئول دبیرخانه چالش کرونا از تمدید مهلت شرکت در « چالش نوآوری باز کرونا » تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا آبدار مسئول دبیرخانه چالش کرونا در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت:  نظر به استقبال کم‌نظیر و درخواست‍‌های مکرر نوآوران، نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان، چالش نوآوری باز کرونا تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

وی افزود: چالش نوآوری باز کرونا به عنوان سازوکاری نوآورانه و پربازده در قالب  یک «مسابقه» با تکیه بر قدرت هوش جمعی  در جهت مردمی سازی فرآیند حل مسائل پدیده کرونا طراحی شده  است.

مسئول دبیرخانه چالش کرونا عنوان داشت: این دبیرخانه از همه  کارشناسان، کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان، دانشگاهیان، ذی‌نفعان و عموم مردم دعوت می‌کند تا ایده‌های مبتکرانه، محصولات نوآورانه و نیازمحور و اقدامات در حال اجرای خود در راستای مقابله با ابعاد مختلف شیوع ویروس کووید19 را در چهار محور بهداشت، درمان و پیشگیری، مدیریت و سیاستگذاری،  پیامد های اقتصادی و آسیب های اجتماعی  در بخش چالش کرونا در سامانه کندو به نشانی http://candoportal.com  ثبت کنند.

وی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته تا این لحظه در چالش کرونا افزود: تاکنون از ۱۳۸۰شرکت دانش بنیان، ۱۳۷استارتاپ، ۴۶ کانون تفکر و مرکز پژوهشی، ۱۴۷ دانشگاه، ۴۲پارک علم و فناوری ، ۱۹۴مرکز رشد و ۲۰مرکز نوآوری برای شرکت در این چالش ملی دعوت به عمل آمده است.

* تا این لحظه ۱۳۱۴ پیشنهاد در چالش کرونا ثبت شده است

آبدار با بیان اینکه تاکنون ۶۰۰ کاربر برای مشارکت در چالش به سامانه کندو مراجعه کردند، خاطرنشان کرد: مجموعا تا این لحظه ۱۳۱۴ پیشنهاد در چالش کرونا ثبت شده که ۲۷۱ مورد آن غربال شده  و به مرحله ثبت نهایی رسیده است.

مسئول دبیرخانه چالش گفت: با توجه به تمدید مهلت شرکت در چالش نوآوری باز کرونا لازم به توضیح است به دلیل ضرورت حمایت فوری از پیشنهادات ثبت شده، روند ارزیابی، داوری و حمایت از پیشنهادات از این لحظه به صورت همزمان انجام شده و طی شدن این مراحل بر پایان زمان چالش منوط نخواهد شد.

گفتنی است، چالش کرونا یکی از چالش های سامانه کندو است که به عنوان بستری مجازی برای حل مسائل و شناخت راهکارها با استفاده از ایده جمع سپاری و هوش جمعی مشغول به فعالیت است و علاقه مندان برای عضویت در سامانه کندو و مشارکت در چالش کرونا می توانند به نشانی اینترنتی   www.candoportal.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما