شناسهٔ خبر: 39810005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشکیل هیات‌های اندیشه ورز برای تبیین و تحلیل "بیانه گام دوم انقلاب"

نماینده، ولی فقیه در استان در یکصد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان، تشکیل هیات‌های اندیشه ورز در راستای تبیین و تحلیل "بیانیه گام دوم انقلاب" را موثر و کارگشا ارزیابی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نماینده، ولی فقیه در استان در یکصد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان، تشکیل هیات‌های اندیشه ورز در راستای تبیین و تحلیل "بیانیه گام دوم انقلاب" را موثر و کارگشا ارزیابی کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در یکصد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با تاکید بر اینکه این شورا باید جایگاه اصلی و واقعی خود را در ترسیم فضای فرهنگی استان پیدا کند، گفت: ۹ هیات اندیشه ورز با موضوعات مختلف در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان تشکیل شده و تشکیل اینگونه هیات‌ها در راستای تبیین و تحلیل "بیانه گام دوم انقلاب" موثر و کارگشا خواهد بود و زمینه تحقق ابعاد مختلف این بیانیه که نقشه راه چهل ساله دوم عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب میشود را فراهم می‌آورد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان لرستان افزود: تجربیات چهل ساله اول انقلاب مانند اجرای عدالت، مبارزه با فساد، گسترش معنویت و اخلاق و ... باید زمینه تحقق این بیانیه و عینیت یافتن آن در سطح جامعه در زوایای مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی باشد و لازم است دستگاه‌های اجرایی با توجه به وظایفشان، راهکار‌های مختلف تحقق آن را تدوین نمایند.

نماینده، ولی فقیه در استان سپس اظهار داشت: کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق باید با اقدامات صورت گرفته همخوانی داشته باشد و اگر قرار باشد با گسترش فعالیت‌ها نتوانیم میزان طلاق را کاهش دهیم باید راهکار‌های جدیدی را تدوین نمود.

امام جمعه خرم آباد در پایان تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی در کمترین زمان، طرح و ایده‌های خود در خصوص راهکار‌های "تحقق بیانیه گام دوم انقلاب" و " کاهش آسیب‌های اجتماعی" را جهت بررسی به دبیرخانه شورا واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارائه دهند.

انتهای پیام/ب

نظر شما