شناسهٔ خبر: 39716745 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آمادگی بنیاد مستضعفان برای کمک به ستاد کرونا از بحران موجود تا پسا کرونا

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهارکرد: سابقه نداشت که همه دنیا در معرض یک عارضه یکسان قرار گرفته و مدیریت کشورها در بوته آزمایش قرار گیرد. این بحران یک آزمون بین المللی بود که ایران در آن سرافراز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با حضور پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و تمامی اعضا امروز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه تشکیل جلسه داد.

فتاح ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان و اعضای ستاد که فعالانه مشغول خدمت رسانی و تصمیم گیری مناسب برای حفاظت از مردم هستند، گفت: سابقه نداشت که همه دنیا در معرض یک عارضه یکسان قرار گرفته و مدیریت کشورها در بوته آزمایش قرار گیرد. این بحران یک آزمون بین المللی بود که ایران در  آن سرافراز شد. یکی از دلایل موفقیت ایران در این آزمون بین المللی همراهی مردم فهیم کشورمان با محدودیت های ایجاد شده در این ایام بود. ملت به درستی در این بحران عمل کرده و با در خانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیر ضروری و رعایت فاصله گذاری اجتماعی نقش موثری در این راستا ایفا کردند.

فتاح با اشاره به مدیریت خوب این بحران در کشور، شناسایی نقاط قوت و ضعف را لازم برشمرد و گفت: مردم و ارگانها، دستگاه‌ها و سازمانها در این بحران با فرمان مقام معظم رهبری همه به میدان آمدند و نشان دادند که در بحران‌ها تیز و سریع عمل کرده و  به نوعی می توان گفت قهرمان این بحران کادر پزشکی و مردم هستند.

وی در ادامه سخنان خود به برخی از اقدامات این سازمان در بحران کرونا اشاره کرد که تخصیص اعتبارات نقدی و بسته‌های حمایتی برای ساکنان حاشیه تهران و اقشار آسیب پذیر، کارکنان سازمانهای مختلف، بسته‌های معیشتی، پرداخت وام قرض الحسنه برای اقشار مختلف  از آن جمله بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، فتاح  آمادگی کامل بنیاد مستضعفان را برای کمک به ستاد مقابله با کرونا در بحران کرونا و تا پسا کرونا اعلام کرد و گفت: درایران از این تهدید یک فرصت ساختیم و ایمان همگی ما بیشتر شد. بدون تردید مردم به عملکرد مدیریت این بحران نمره خوبی می دهند و این افتخار ملی در تاریخ کشور ثبت شد.

وی در خاتمه سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات تمامی سازمانها،نهادها، ارگانها و اقشار مختلف در بحران شیوع کرونا، شهدای خدمت پزشکی را مایه افتخار ملی برشمرد و بر مستندسازی رزومه آنان در یک کتاب تاکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما