شناسهٔ خبر: 39660733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تجلی رزمایش مواسات میان مرزبانان و مرزنشینان در هرمزگان

مرحله نخست رزمایش مواسات و کمک مومنانه به همت مرزبانان استان هرمزگان با توزیع بسته‌های غذایی میان خانواده‌های نیازمند مرزنشین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالله لشکری جانشین دریابانی استان هرمزگان گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان مرحله نخست رزمایش مواسات و کمک مومنانه به تبعیت از فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی در روستاهای مرزی استان آغاز شد.

وی افزود: خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه از وظایف اولیه انقلاب و نظام است و هم امام خمینی(ره) و هم رهبر معظم انقلاب اسلامی خودشان را خدمتگذار محرومان جامعه می دانند و تاکید بر آن دارند.

 


جانشین دریابانی هرمزگان به جایگاه مواسات در فرهنگ دینی اشاره کرد و اذعان داشت: مواسات به معنای همدردی و یاری رساندن به دیگران و شریک کردن دیگران در مال است که هم جنبه مادی و هم جنبه معنوی دارد.

سرهنگ لشکری اضافه کرد: حرکت راهبردی ما در مقابل دشمن برای اینکه بخواهد هویت شیعی و دینی ما را از بین ببرد حرکاتی همچون رزمایش مواسات است که نشان می دهد مقابل آن‌ها ایستاده ایم.

جانشین دریابانی استان هرمزگان گفت: در این رزمایش 850 بسته به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال در بین مرزنشینان نیازمند شناسایی شده، توزیع شد.

انتهای پیام/۳۲۶۴/ر

نظر شما