شناسهٔ خبر: 39690292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معرفی ۱۲۰ هزار نیازمند به قرارگاه مواسات خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: افرادی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند در اولویت دریافت کمک از رزمایش ملی مواسات قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد با بیان اینکه پس از سخنان رهبر معظم انقلاب هم استانی‌های عزیز در لبیک به ندای رهبر خود آستین همت را برای کمک به افراد نیازمند بالا زدند، اظهار کرد: رزمایش ملی بخشش ایرانیان هم‌زمان با سراسر کشور در خراسان شمالی باهدف جبران آسیب‌های ناشی از کرونا اجرایی شده است.

وی بابیان اینکه این رزمایش باهدف کمک به نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا که دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند راه‌اندازی شده است، گفت: اولویت دوم این رزمایش مددجویان نهادهای حمایتی هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه ۱۲۰ هزار نیازمند توسط دستگاه‌های مختلف به قرارگاه مواسات در قالب نیازمندان معرفی‌شده‌اند، ادامه داد: از طریق کد ملی ارائه‌شده به این قرارگاه، اسامی افراد پایش و افراد تکراری حذف می‌شوند.

وی افزود: مردم نوع‌دوست می‌توانند برای اهدا هدایای غیر نقدی به حوزه‌های مقاومت بسیج، مراکز نیکوکاری و مدیریت‌های کمیته امداد در سرتاسر استان خراسان شمالی مراجعه کنند و کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۶۷۴۵ به نام قرارگاه مساوات ارسال کنند.

الهی راد در خصوص اطعام مهدوی نیز بیان کرد: هم‌زمان با سراسر کشور طرح «اطعام مهدوی» جهت توزیع غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین مددجویان و نیازمندان کمیته امداد استان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: با حفظ کرامت نیازمندان و رعایت تمام پروتکل مسائل بهداشتی بسته‌های غذایی در اختیار نیازمندان قرار می‌دهیم.

الهی راد در انتها گفت: مردم نیکوکار برای مشارکت در طرح اطعام مهدوی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۳۴۱ و یا کد دستوری # ۰۵۸*۸۸۷۷* واریز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما